I dagens situasjon er det vanskelig å forestille seg en tid da fjernarbeid ikke var normen.

For ikke så lenge siden, i 2018, arbeidet bare litt over 8 % av arbeidsstyrken i EU hjemmefra.
I dag har fjernarbeid blitt den nye normalen, og dette har ført til betydelige endringer i arbeidslivet, mange spørsmål og også stor usikkerhet.

Hvordan kan fjernarbeid i stor skala levere de samme resultatene som om de ansatte jobber på kontoret?

Denne trinnvise veiledningen inneholder støtte og anbefalinger for bedrifter av alle størrelser og typer med ansatte som jobber hjemmefra.
Fokuset i den 15-minutters veiledningen er hvordan man holder de ansatte tilkoblet og opprettholder normal drift, selv når det har oppstått uforutsette hendelser.
Veiledningen inneholder også klare anbefalinger til hvordan man legger til rette for at teamene kan jobbe, hjemmefra på en effektiv og produktiv måte, slik at bedriften oppnår forretningskontinuitet, engasjement og produktivitet.

Fyll ut skjemaet for å laste ned din kopi av den trinnvise veiledningen.

Du kan også be om å bli oppringt for å få mer informasjon om hvordan Ricoh kan hjelpe bedriften din.

«Tilrettelegg for fjernarbeid»: En trinnvis veiledning i fjernarbeid – Last ned din kopi her