Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Ricoh Insights

Siste kampanjer

  • Future of Work

    Future of Work

    Undersøker hva som kreves for å skape en bedrift som kan forme sin egen skjebne i tider med endring.

  • Workforce United

    Workforce United

    En ny studie fra Ricoh Europe, utført av Coleman Parkes, ser på om de forskjellige generasjonene på arbeidsplassen har mer ulike eller samsvarende meninger og holdninger.

  • Designed for Tomorrow

    Designed for Tomorrow

    En ny studie fra Ricoh Europe, utført av Coleman Parkes, ser på hvordan europeiske bedriftsledere tar kontroll over sin fremtidige suksess.

  • Generation Innovate

    Generation Innovate

    En ny studie fra Ricoh Europa, som ble utført av Coleman Parkes, undersøker hvordan SMB-ledere tilnærmer seg innovasjon og behovet for å utvikle seg for å overleve.

  • Future of Print

    Future of Print

    En ny undersøkelse fra Ricoh Europe, utført av Coleman Parkes, ser på hvordan ny og fremvoksende utskriftsteknologi bidrar til å forme industrier og åpne muligheter for virksomheter på tvers av kontinentet.

  • Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    En ny studie utført av Censuswide, sponset av Ricoh Europe, ser på utfordringene og mulighetene ved det å etablere mer smidige og fleksible virksomheter.

  • Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    En av hovedoppgavene  bedrifter står overfor i dag, er å utnytte innovative teknologier og tjenester best mulig for å gjøre sine ansatte i stand til å arbeide smartere.

  • Triple R

    Triple R

    Undersøk hver fase av kundereisen – Reach (nå), Respond (svare) og Retain (beholde) – for å vurdere hvordan selskaper kan oppfylle kundenes forventninger.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    Studien «Middle Child Syndrome», utført av Coleman Parkes Research og sponset av Ricoh Europe, viser at mellomstore bedrifter i Europa potensielt går glipp av 433 milliarder euro (364 millioner pund) hvert år som følge av barrierer som hindrer vekst.

  • World of Change

    World of Change

    95 % av arbeidstakere tror at endringene i arbeidslivet vil være til fordel for deres virksomhet i 2017.


Vil du vite mer?

Ta kontakt og snakk med oss om dine behov og hvordan vi kan forbedre din arbeidsplass.

Kontakt oss