Ricoh viser ny serie smarte kontrollere for interaktive tavler på ISE 2018
18.01.2018

Ricoh viser ny serie smarte kontrollere for interaktive tavler på ISE 2018

En rekke applikasjoner for ulike segmenter og markeder bidrar til å utvikle samhandlingen på arbeidsplassen. 

Ricoh Europa 6. – 9. februar 2018 – Teknologi- og samhandlingsspesialisten Ricoh viser sin brede portefølje innen Communication Services på verdens største AV-messe, ISE (6. -9. februar på Amsterdam RAI Exhibition and Convention Centre).  

Blant innovasjonene som vises er den utvidede serien med smarte kontrollere med kompatibilitet med Ricohs portefølje med interaktive tavler. 

De nye kontrollerne kan konfigureres med en spesialtilpasset hurtigstartlinje og en serie applikasjoner tilpasset flere kundesegmenter og markeder. Kontrollerne støtter også Microsoft Windows 10. 

Kompatibiliteten med Ricohs interaktive tavler gir optimalisert fleksibilitet som beriker møtene og gjør dem enda mer engasjerende. Administratorene kan enkelt sette opp, administrere og låse konfigurasjoner gjennom oppstartsapplikasjonen som blir det viktigste brukergrensesnittet for alle operasjoner. 

I løpet av messen vil Ricoh vise fordelene med å legge til rette for digitalisering på arbeidsplassen gjennom å demonstrere hvordan porteføljen hjelper bedrifter til å sikre effektiv samhandling som gir resultater.  

Utvalget teknologi Ricoh viser frem inkluderer: 

  • En sone dedikert til interaktive tavler med AI-drevet assistent fra IBM Watson™  
  • Område for visuell kommunikasjon som viser en interaktiv resepsjonist 
  • Mingleområde hvor mulighetene med Ricoh P3500M Unifies Communication System vises frem 
  • Projektorer med standard eller kort visningsavstand brukt i kombinasjon med D5520 interaktiv tavle som viser hvordan brukere sveiper og projiserer innhold 
  • Løsninger fra Ricohs partnere for digital skilting og Condeco™ booking system 

Hør fra ekspertene
Ricohs representanter finner du på stand B-176 i Hall 9 i Smart Building området. I tillegg til å utføre produktdemonstrasjoner, diskuterer de hvordan effektivisering av prosessen med innkjøp, levering, styring og støtte av visuelle kommunikasjonsmiljøer kan øke produktiviteten og lønnsomheten. På messens første dag vil en av Ricohs eksperter på Communication Services gi en presentasjon av flere kundecase. Sesjonen vil utforske hvordan Ricohs nyeste løsninger har hjelper kunder med å forbedre samhandlingen og utnytte arbeidsplassen bedre. 

Oscar Mellegers, Head of Marketing EMEA, Communication Services i Ricoh Europa, fortalte at: «På tvers av Europa er det betydelig etterspørsel og entusiasme for innovativ teknologi for arbeidsplassen. Forskning sponset av Ricoh viser at overveldende 98% av arbeidstakere er entusiastisk innstilt til ny teknologi. Det er tydelig at de ønsker seg de mest relevante og mest kraftfulle verktøyene for å bli mer produktive og effektive i sine roller. Vi gleder oss til å gi liv til disse mulighetene på ISE.»

|Om Ricoh|

Ricoh styrker digitale arbeidsplasser ved å bruke innovative teknologier og tjenester som gjør det mulig for enkeltpersoner å jobbe smartere fra hvor som helst.

Med kunnskap og organisatoriske evner opparbeidet gjennom sin 85-årige historie, er Ricoh en ledende leverandør av digitale tjenester, informasjonsadministrasjon og utskriftsløsninger designet for å støtte digital transformasjon og optimalisere forretningsytelsen.

Ricoh Group har hovedkontor i Tokyo og har store virksomheter over hele verden, og produktene og tjenestene deres når nå kunder i omtrent 200 land og regioner. I regnskapsåret som ble avsluttet mars 2022, hadde Ricoh Group et verdensomspennende salg på 1758 milliarder yen (ca. 14,5 milliarder USD).

For mer informasjon, vennligst besøk www.ricoh-europe.com

empty© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Alle rettigheter forbeholdt. Alle refererte produktnavn er varemerker for deres respektive selskaper.

Mediekontakt:

Ricoh Europe PLC

Jack Gibson

E-post: media@ricoh-europe.com

Hjemmeside: www.ricoh-europe.com