Alzheimer’s Research UK and Ricoh in powerful awareness campaign to explain diseases behind dementia
Ricoh Europe, London, 12 November 2019 - Alzheimer’s Research UK and Ricoh have teamed up to lift the lid on dementia with a powerful awareness campaign highlighting the many physical diseases that cause the condition. The campaign, Dementia Uncovered, includes a series of hard-hitting films that highlight the experiences of four people living with different forms of dementia, as well as the scientists striving to bring about new treatments.
David Mills, CEO, Ricoh Europe, comments: “Since the launch of our partnership in 2017, we have worked with Alzheimer’s Research UK on a number of initiatives to help raise awareness of dementia. We are proud of this new campaign and hope that it will challenge common misconceptions around dementia and provide a powerful insight into the lives of patients and scientists striving to find ways to prevent, treat and cure this debilitating disease.”
|Om Ricoh|
Ricoh styrker digitale arbeidsplasser ved å bruke innovative teknologier og tjenester som gjør det mulig for enkeltpersoner å jobbe smartere fra hvor som helst.
Med kunnskap og organisatoriske evner opparbeidet gjennom sin 85-årige historie, er Ricoh en ledende leverandør av digitale tjenester, informasjonsadministrasjon og utskriftsløsninger designet for å støtte digital transformasjon og optimalisere forretningsytelsen.
Ricoh Group har hovedkontor i Tokyo og har store virksomheter over hele verden, og produktene og tjenestene deres når nå kunder i omtrent 200 land og regioner. I regnskapsåret som ble avsluttet mars 2022, hadde Ricoh Group et verdensomspennende salg på 1758 milliarder yen (ca. 14,5 milliarder USD).
For mer informasjon, vennligst besøk www.ricoh-europe.com
empty© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Alle rettigheter forbeholdt. Alle refererte produktnavn er varemerker for deres respektive selskaper.
Mediekontakt:
Ricoh Europe PLC
Jack Gibson
E-post: media@ricoh-europe.com
Hjemmeside: www.ricoh-europe.com