Teknologien endrer måten vi jobber på. I Ricoh sørger vi for at endring blir noe positivt for dine ansatte og for virksomheten. Vi veileder deg hele veien på reisen slik at overgangen til en heldigital arbeidsplass blir så sømløs som mulig.
Hybride eller eksterne kontoroppsett former fremtiden vår. Vi har en helhetlig tilnærming til design, integrering og støtte av dine digitale arbeidsområder for å fremme engasjement hos de ansatte og hjelpe deg med å prestere på et høyere nivå.
Manuelle oppgaver trenger ikke lenger legge begrensninger på de ansatte. Vi optimaliserer forretningsprosessene slik at de ansatte kan prestere mer – vi leverer teknologien, fagkunnskapen og støtten som effektiviserer og forenkler prosessene i hele organisasjonen.
For å få full nytte av sky er det nødvendig å ha et godt veikart og team til å implementere det. Vi tilbyr skyløsninger og fagkompetanse som gjør forretningsdriften smidigere, mer kostnadseffektiv og sikker, samtidig som vi skaper neste generasjons innovasjon.
Nett-tilkoblede enheter medfører økt sårbarhet for cyberangrep. Vi hjelper deg med å jobbe offensivt mot cyberkriminalitet ved hjelp av intelligente sikkerhetsløsninger og -tjenester som er tilpasset dine forretningsprosesser.
En utmerket kundeopplevelse starter med en overlegen medarbeideropplevelse. Vårt svært dyktige team av dataforskere og utviklere designer, bygger, implementerer og utfører service på løsningene du trenger for å overgå forventningene ved hvert kontaktpunkt.
Mulighetene innen utskrift er uendelige. I Ricoh hjelper vi deg med å utvikle, digitalisere, og å skape en bærekraftig forretningsfordel ved å levere løsninger for maskinvare, programvare og tjenester som gir nye forretningsmuligheter innen profesjonell utskrift.
Ricoh er velkjent for skrivere, digitale og multifunksjonsenheter av høy kvalitet. Med en rekke alternativer for hastighet, størrelse og funksjonalitet kan du velge blant de modellene og funksjonene som passer best for din arbeidsgruppe, ditt kontor eller ditt klasserom.
I Ricoh gjør vi alltid vårt ytterste for å lytte til kundene våre og levere innovative løsninger, produkter og tjenester som passer til dine forretningsbehov. Vi er opptatt av å skape merverdi for tjenestene og produktene dine. Vi tilpasser oss til endringene i næringslivet.
Vårt team er tilgjengelig for å hjelpe deg uansett om du har spørsmål om priser på våre løsninger og produkter, om du trenger hjelp til å administrere kontoen din, eller om du allerede bruker våre produkter og har behov for brukerstøtte.
Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.
Print Service Providers and enterprises given marketing services boost with Ricoh and Quadient collaboration
Combined software expertise enables smoother management of large-scale campaigns
Ricoh Europe, London, 30 March 2022 – Ricoh has joined forces with Quadient, a powerful force in customer communication related solutions, to enable Print Service Providers (PSPs) and enterprises to make a smooth transition into marketing service provision for large scale campaigns.
Smoother transition into marketing service provision for large scale campaigns enabled by Ricoh and Quadient.
Quadient is an international company specialising in business process automation, customer experience management, and mailing equipment. Quadient Inspire software rapidly creates communication templates for physical and digital channels from a single design interface. Using a drag and drop approach, powerful communications can be built to share content and messages across multiple channels.
RICOH ProcessDirector™, Ricoh’s automated end to end workflow management solution, offers tight integration with Quadient Inspire to manage the end-to-end processes. It combines its best in class production and output capabilities with Quadient Inspire’s omnichannel and customer journey mapping capabilities. This allows PSPs and enterprises to create and manage integrated omnichannel campaigns, combining physical and digital communications on the fly. This can include print, HTML 5 based web and e-mail, text, and even WhatsApp communications. The level of interaction achieved can be recorded and detailed in a complete campaign report and dashboard.
Both solutions are listed in the 2021 Gartner Market Guide for Customer Communication Management. The guide highlights vendors representative of the CCM market.
With RICOH ProcessDirector and Quadient Inspire, PSPs and enterprises can efficiently manage:
The end-to-end process and granular object level tracking.
Large scale campaign capabilities for sectors such as banking and utilities.
High end composition and templating for a range of output channels.
Intelligent content targeting for the most engaging communication.
Complex and visually appealing designs to capture interest.
A range of omnichannel delivery methods to enhance engagement rates.
Reports and dashboards for tracking, and the responsive coordination of campaigns.
Clive Stringer, Director Continuous Feed, High End Software, Ricoh Graphic Communications, Ricoh Europe, comments: “The software solutions combine to support PSPs and enterprises transforming into marketing services providers. This enables them to manage large scale complex campaigns. Working together RICOH ProcessDirector and Quadient Inspire provide a unified, end to end, integrated campaign approach for customer communications programmes of all sizes. Individualised data is collated accurately and presented in a visually pleasing way using responsive design. This ability to intelligently manage communications ensures the inclusion of relevant, interesting, and engaging content. Delivery via the preferred medium prompts greater interaction and response rates.”
Quadient Inspire is immediately available from Ricoh across EMEA.
Ricoh legger til rette for digitale arbeidsplasser ved hjelp av innovative teknologier og tjenester som lar ansatte jobbe smartere. I mer enn 80 år har Ricoh vært pådriver for innovasjon, og er i dag en ledende leverandør av løsninger innen dokumenthåndtering, møteromsløsninger, IT-tjenester, kommersielt og industrielt trykk, digitale kameraer og industrielle systemer.
Hovedkvarteret ligger i Tokyo, og Ricoh Group driver forretninger i rundt 200 land og regioner. I finansåret som ble avsluttet i mars 2021 hadde Ricoh Group et globalt salg på 1 682 milliarder yen som tilsvarer rundt 15,1 milliarder USD)
Eller ta kontakt med:
Pål Arne Grøttem Sales and Marketing Director Ricoh Norge AS Innspurten 13 0663 Oslo Norway Tel: + 4748046000 paal.arne.grottem@ricoh.no
Nettside: www.ricoh.no