Ricoh endorses the “Business Ambition for 1.5°C” campaign
Promoting climate change initiatives with long-term vision and clear goals
TOKYO, October 06, 2020 – Ricoh Company, Ltd. has announced its endorsement of the “Business Ambition for 1.5°C” campaign. This campaign is led by the United Nations Global Compact, We Mean Business coalition*1, and the Science Based Targets initiative (SBTi) *2, which aims to reduce global temperature increases due to global warming to less than 1.5°C from pre-industrial levels and to achieve virtually zero GHG emissions by 2050. It calls on companies to set GHG reduction targets based upon scientific evidence. Currently, approximately 300 company’s top management have expressed their support.
Related Information
- About Business Ambition for 1.5°C Campaign
- Science Based Targets Initiative Approves Ricoh's New Environmental Goals which align with their 1.5°C criteria
|Om Ricoh|
Ricoh styrker digitale arbeidsplasser ved å bruke innovative teknologier og tjenester som gjør det mulig for enkeltpersoner å jobbe smartere fra hvor som helst.
Med kunnskap og organisatoriske evner opparbeidet gjennom sin 85-årige historie, er Ricoh en ledende leverandør av digitale tjenester, informasjonsadministrasjon og utskriftsløsninger designet for å støtte digital transformasjon og optimalisere forretningsytelsen.
Ricoh Group har hovedkontor i Tokyo og har store virksomheter over hele verden, og produktene og tjenestene deres når nå kunder i omtrent 200 land og regioner. I regnskapsåret som ble avsluttet mars 2022, hadde Ricoh Group et verdensomspennende salg på 1758 milliarder yen (ca. 14,5 milliarder USD).
For mer informasjon, vennligst besøk www.ricoh-europe.com
empty© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Alle rettigheter forbeholdt. Alle refererte produktnavn er varemerker for deres respektive selskaper.
Mediekontakt:
Ricoh Europe PLC
Jack Gibson
E-post: media@ricoh-europe.com
Hjemmeside: www.ricoh-europe.com