Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Ricoh Norge er hovedsponsor til Bislett Games

Oslo, mandag 29. februar: Ricoh Norge er offisiell utstyrsleverandør og hovedsponsor til Bislett Games. Dette er tredje året Ricoh samarbeider med Bislett-alliansen om å arrangere Norges største internasjonale idrettsarrangement.

Bislett-alliansen gjør seg klare til de 51. lekene på Bislett stadion 9. juni. Bislett Games er kjent for sine  69? verdensrekorder og det ligger mye stolthet og arbeid i å arrangere en av Oslos mest populære idrettstilstelninger. I forberedelsene trapper Bislett-alliansen opp fra 9 ansatte til hele 500 medhjelpere på noen få uker. Da er det viktig å ha god infrastruktur og effektive kommunikasjonskanaler. 

Foruten løsningene for dokumenthåndtering som brukes under lekene, tilbyr Ricoh måter å kommunisere på som legger til rette for samhandling og raske beslutninger. Med en kombinasjon av Ricohs virtuelle møterom og videokonferansesystemer kan Bislett-alliansen enkelt kommunisere med sine interessenter uavhengig av geografisk lokasjon. 

«Vi er kjempefornøyd med at Ricoh ønsker å bli med oss å videreutvikle Norges største internasjonale idrettsarrangement», sier stevnedirektør for Bislett Games, Steinar Hoen. «Allerede har Ricoh kommet opp med nye og bedre løsninger rundt dokumenthåndtering og andre kommunikasjonsløsninger for stevnet.»

«Vi må hele tiden fornye oss for å henge med på det høyeste nivået i internasjonal friidrett og er derfor avhengige av de beste samarbeidspartnerne på alle områder. Med Ricoh om bord er vi nå trygge på at vi får bedre tekniske løsninger for den totale kommunikasjonsflyten under årets stevne», avslutter Hoen.

Bak hver vellykkede profesjonelle sportsutøver er det et team med enkeltpersoner som gir råd, veiledning og inspirasjon. Ricoh ønsker på samme måte å være en del av det teamet som forbedrer kundenes evne til å vinne og lede an i tiden framover.

«Ricoh er inspirert av og imponert over måten idrettsutøvere kontinuerlig samarbeider med teamene sine på for å analysere og forbedre teknikk. Vi jobber på samme måte med våre kunder, slik at vi i fellesskap finner frem til de beste løsningene som gir størst gevinst for kunden», sier Kjersti Brotke, markeds- og kommunikasjonssjef i Ricoh Norge. 

I tillegg til selve lekene gjennomføres denne uka Jordbærselskap i Oslo Rådhus, Race Against Malaria og familiearrangementet Barnas Bislettdag.

|Om Ricoh|

Ricoh styrker digitale arbeidsplasser ved hjelp av innovative teknologier og tjenester som lar ansatte jobbe smartere. I mer enn 80 år har Ricoh vært pådriver for innovasjon, og er i dag en ledende leverandør av løsninger innen dokumenthåndtering, møteromsløsninger, IT-tjenester, kommersielt og industrielt trykk, digitale kameraer og industrielle systemer.

Ricoh-gruppen har hovedkvarter i Tokyo og opererer i rundt 200 land og regioner. Ved slutten av regnskapsåret i mars 2017 hadde Ricoh-gruppen en omsetning på verdensbasis på 2 028 milliarder yen (tilsvarende 18,2 milliarder USD).

For mer informasjon, se www.ricoh.no


Eller ta kontakt med:
Lars Kjelling
Head of LoB and Marketing
Ricoh Norge AS
Gjerdrums vei 11
P.B. 4873 Nydalen
0422 Oslo
Norway
Tel: + 47 469 23 255
lars.kjelling@ricoh.no
Nettside: www.ricoh.no 

Følg oss på Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Følg oss på LinkedIn: www.linkedin.com/company/ricoh-norge-as
Følg oss på Twitter: www.twitter.com/ricoheurope
Registrer deg på Ricohs mediesenter: www.ricoh-europe.com/press