Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Ricoh Norge er hovedsponsor til Bislett Games

Oslo, mandag 29. februar: Ricoh Norge er offisiell utstyrsleverandør og hovedsponsor til Bislett Games. Dette er tredje året Ricoh samarbeider med Bislett-alliansen om å arrangere Norges største internasjonale idrettsarrangement.

Bislett-alliansen gjør seg klare til de 51. lekene på Bislett stadion 9. juni. Bislett Games er kjent for sine  69? verdensrekorder og det ligger mye stolthet og arbeid i å arrangere en av Oslos mest populære idrettstilstelninger. I forberedelsene trapper Bislett-alliansen opp fra 9 ansatte til hele 500 medhjelpere på noen få uker. Da er det viktig å ha god infrastruktur og effektive kommunikasjonskanaler. 

Foruten løsningene for dokumenthåndtering som brukes under lekene, tilbyr Ricoh måter å kommunisere på som legger til rette for samhandling og raske beslutninger. Med en kombinasjon av Ricohs virtuelle møterom og videokonferansesystemer kan Bislett-alliansen enkelt kommunisere med sine interessenter uavhengig av geografisk lokasjon. 

«Vi er kjempefornøyd med at Ricoh ønsker å bli med oss å videreutvikle Norges største internasjonale idrettsarrangement», sier stevnedirektør for Bislett Games, Steinar Hoen. «Allerede har Ricoh kommet opp med nye og bedre løsninger rundt dokumenthåndtering og andre kommunikasjonsløsninger for stevnet.»

«Vi må hele tiden fornye oss for å henge med på det høyeste nivået i internasjonal friidrett og er derfor avhengige av de beste samarbeidspartnerne på alle områder. Med Ricoh om bord er vi nå trygge på at vi får bedre tekniske løsninger for den totale kommunikasjonsflyten under årets stevne», avslutter Hoen.

Bak hver vellykkede profesjonelle sportsutøver er det et team med enkeltpersoner som gir råd, veiledning og inspirasjon. Ricoh ønsker på samme måte å være en del av det teamet som forbedrer kundenes evne til å vinne og lede an i tiden framover.

«Ricoh er inspirert av og imponert over måten idrettsutøvere kontinuerlig samarbeider med teamene sine på for å analysere og forbedre teknikk. Vi jobber på samme måte med våre kunder, slik at vi i fellesskap finner frem til de beste løsningene som gir størst gevinst for kunden», sier Kjersti Brotke, markeds- og kommunikasjonssjef i Ricoh Norge. 

I tillegg til selve lekene gjennomføres denne uka Jordbærselskap i Oslo Rådhus, Race Against Malaria og familiearrangementet Barnas Bislettdag.

|Om Ricoh|

Ricoh er et globalt teknologiselskap som har omformet måten mennesker arbeider på, i mer enn 80 år. Med bedriftens slagord i tankene – imagine. change. – fortsetter Ricoh å tilby selskaper og enkeltpersoner tjenester og teknologi som inspirerer til innovasjon, forbedrer bærekraftighet og øker vekst. Dette inkluderer dokumentbehandlingssystemer, IT-tjenester, produksjonsutskriftsløsninger, visuelle kommunikasjonssystemer, digitale kameraer og industrielle systemer.

Ricoh Group har hovedkvarter i Tokyo og er virksom i omtrent 200 land og regioner. I regnskapsåret som ble avsluttet i mars 2016, hadde Ricoh Group et globalt salg på JPY 2209 milliarder (ca. USD 19,6 milliarder).

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du kontakte:

Ricoh Norge AS
Lars Kjelling
Head of LoB and Marketing 
Tel: + 47 469 23 255
lars.kjelling@ricoh.no

Nettside: www.ricoh.no
Følg oss på Facebook:
 www.facebook.com/RicohNorge/
Følg oss på LinkedIn: www.linkedin.com/company/ricoh-norge-as
Følg oss på Twitter: www.twitter.com/ricoheurope
Registrer deg på Ricohs mediesenter: www.ricoh-europe.com/press