Tech shortfalls erode company culture in mid-size businesses
Nearly half of European office workers feel their company culture has suffered due to coronavirus restrictions
|Om Ricoh|
Ricoh styrker digitale arbeidsplasser ved å bruke innovative teknologier og tjenester som gjør det mulig for enkeltpersoner å jobbe smartere fra hvor som helst.
Med kunnskap og organisatoriske evner opparbeidet gjennom sin 85-årige historie, er Ricoh en ledende leverandør av digitale tjenester, informasjonsadministrasjon og utskriftsløsninger designet for å støtte digital transformasjon og optimalisere forretningsytelsen.
Ricoh Group har hovedkontor i Tokyo og har store virksomheter over hele verden, og produktene og tjenestene deres når nå kunder i omtrent 200 land og regioner. I regnskapsåret som ble avsluttet mars 2022, hadde Ricoh Group et verdensomspennende salg på 1758 milliarder yen (ca. 14,5 milliarder USD).
For mer informasjon, vennligst besøk www.ricoh-europe.com
empty© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Alle rettigheter forbeholdt. Alle refererte produktnavn er varemerker for deres respektive selskaper.
Mediekontakt:
Ricoh Europe PLC
Jack Gibson
E-post: media@ricoh-europe.com
Hjemmeside: www.ricoh-europe.com
-
Inspiring a Dispersed Digital Workforce
A good company culture helps to promote employee morale. But in the mid-market, tech shortfalls are impacting the employee experience and risking productivity.
-
Empowering Europe's Mid-Market
With most talk focused on the small and mighty or large and far reaching, the mid-market can sometimes feel overlooked - yet its potential is enormous.
-
Small Business Future Growth
Vi ser på den viktige funksjonen digital transformasjon har for å forme moderne arbeidsplasser, slik at ansatte kan jobbe fra hvor som helst, så virksomhetene har en stødig kurs for vekst og suksess.
-
IDC Whitepaper - Customer Experience
IDC research shows that the adoption of digital platforms will continue to grow steadily over the next five years, and that the companies implementing these platforms within the next two years will lead the market for the next decade.
-
Future of Work
Undersøker hva som kreves for å skape en bedrift som kan forme sin egen skjebne i tider med endring.
-
IDC Whitepaper – Data Analytics
This IDC whitepaper explains how implementing an analytics platform, to support companywide initiatives, with data-driven decision making has become business critical.
-
Workforce United
En ny studie fra Ricoh Europe, utført av Coleman Parkes, ser på om de forskjellige generasjonene på arbeidsplassen har mer ulike eller samsvarende meninger og holdninger.
-
IDC Whitepaper - Infrastructure
This IDC whitepaper explains how front-end digitisation is not enough on its own for end-to-end digital transformation.
-
Designed for Tomorrow
En ny studie fra Ricoh Europe, utført av Coleman Parkes, ser på hvordan europeiske bedriftsledere tar kontroll over sin fremtidige suksess.
-
IDC Whitepaper - Workplace
This IDC whitepaper discusses how a well-executed Future of Work strategy can ensure survival and relevance.
-
Generation Innovate
En ny studie fra Ricoh Europa, som ble utført av Coleman Parkes, undersøker hvordan SMB-ledere tilnærmer seg innovasjon og behovet for å utvikle seg for å overleve.
-
The Future of Work: Agile "Team of Teams"
This IDC whitepaper reviews the business importance of teamwork, cross-functional collaboration, and business agility, as well as the fundamental role of technology to enable it and to serve as a catalyst to “change the way work is done.
-
Future of Print
En ny undersøkelse fra Ricoh Europe, utført av Coleman Parkes, ser på hvordan ny og fremvoksende utskriftsteknologi bidrar til å forme industrier og åpne muligheter for virksomheter på tvers av kontinentet.
-
Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility
En ny studie utført av Censuswide, sponset av Ricoh Europe, ser på utfordringene og mulighetene ved det å etablere mer smidige og fleksible virksomheter.
-
Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality
En av hovedoppgavene bedrifter står overfor i dag, er å utnytte innovative teknologier og tjenester best mulig for å gjøre sine ansatte i stand til å arbeide smartere.
-
Middle Child Syndrome
Studien «Middle Child Syndrome», utført av Coleman Parkes Research og sponset av Ricoh Europe, viser at mellomstore bedrifter i Europa potensielt går glipp av 433 milliarder euro (364 millioner pund) hvert år som følge av barrierer som hindrer vekst.
-
World of Change
95 % av arbeidstakere tror at endringene i arbeidslivet vil være til fordel for deres virksomhet i 2017.