Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Pressekontor

Hvis du er journalist eller industrianalytiker og har spørsmål om forretningene våre, eller hvis du ønsker å arrangere et intervju eller en brief, kan du helt enkelt ta kontakt med oss ved hjelp av informasjonen under.


Kontakt

Presse

Ricoh Norge AS
Lars Kjelling
Tlf.: 469 23 255
E-post: lars.kjelling@ricoh.no
Nettside: www.ricoh.no
Følg oss på Facebook: www.facebook.com/RicohNorge
Følg oss på Twitter: www.twitter.com/ricoheurope
Følg oss på LinkedIn: www.linkedin.com/company/ricoh-norge-as
Registrer deg på Ricohs mediesenter: www.ricoh-europe.com/press


Ricoh Insights

  • Triple R

    Triple R

    70% of European consumers say the best brands are those who treat them as individuals, according to new research commissioned by technology specialist Ricoh Europe.

  • World of Change - Ricoh Insights

    World of Change

    2016 var et år med store endringer, men det er i 2017 at vi virkelig vil se virkningene av utviklingen og hvordan de vil redefinere arbeidslivet.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    Siden statsstøtte som oftest gis til små bedrifter, og store selskaper gjerne anses som store nok til å klare seg selv, kan de mellomstore bedriftene ofte bli oversett.

  • Ricoh - Communication Crackdown

    Fokus på kommunikasjon

    Den store mengden av irrelevant kommunikasjon driver den europeiske forbrukerlojaliteten til bristepunktet, og flertallet er klare til å gå til handling mot varemerker og tjenesteleverandører.

  • Ricoh Digital Marketplace

    En digital markedsplass

    EU har en klar strategi for å realisere et digitalt indre marked innen 2016. Men hva betyr dette i praksis?