HJemTilbake til menyen
Oversikt

Leading Change at Work

Teknologien endrer måten vi jobber på. I Ricoh sørger vi for at endring blir noe positivt for dine ansatte og for virksomheten. Vi veileder deg hele veien på reisen slik at overgangen til en heldigital arbeidsplass blir så sømløs som mulig.
Finn ut mer om våre løsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbeidsplass

Tilgang overalt

Hybride eller eksterne kontoroppsett former fremtiden vår. Vi har en helhetlig tilnærming til design, integrering og støtte av dine digitale arbeidsområder for å fremme engasjement hos de ansatte og hjelpe deg med å prestere på et høyere nivå.
Finn ut mer om digital arbeidsplass
Administrasjon av forretningsprosesser

Synkronisert for suksess

Manuelle oppgaver trenger ikke lenger legge begrensninger på de ansatte. Vi optimaliserer forretningsprosessene slik at de ansatte kan prestere mer – vi leverer teknologien, fagkunnskapen og støtten som effektiviserer og forenkler prosessene i hele organisasjonen.
Finn ut mer om våre løsninger
Sky og infrastruktur

Sky

For å få full nytte av sky er det nødvendig å ha et godt veikart og team til å implementere det. Vi tilbyr skyløsninger og fagkompetanse som gjør forretningsdriften smidigere, mer kostnadseffektiv og sikker, samtidig som vi skaper neste generasjons innovasjon.
Se alle våre løsninger for sky og infrastruktur
Cybersikkerhet

Ikke mer risikofylt virksomhet

Nett-tilkoblede enheter medfører økt sårbarhet for cyberangrep. Vi hjelper deg med å jobbe offensivt mot cyberkriminalitet ved hjelp av intelligente sikkerhetsløsninger og -tjenester som er tilpasset dine forretningsprosesser.
Se alle våre løsninger for cybersikkerhet
Digital Opplevelse

Et nytt nivå av opplevelse​

En utmerket kundeopplevelse starter med en overlegen medarbeideropplevelse. Vårt svært dyktige team av dataforskere og utviklere designer, bygger, implementerer og utfører service på løsningene du trenger for å overgå forventningene ved hvert kontaktpunkt.
Finn ut mer om digital opplevelse​
Grafisk kommunikasjon

Gjør bedriften din klar for fremtiden

Mulighetene innen utskrift er uendelige. I Ricoh hjelper vi deg med å utvikle, digitalisere, og å skape en bærekraftig forretningsfordel ved å levere løsninger for maskinvare, programvare og tjenester som gir nye forretningsmuligheter innen profesjonell utskrift.
Finn ut mer om våre løsninger​
Kontorprodukter og programvare

Den beste kvaliteten på markedet

Ricoh er velkjent for skrivere, digitale og multifunksjonsenheter av høy kvalitet. Med en rekke alternativer for hastighet, størrelse og funksjonalitet kan du velge blant de modellene og funksjonene som passer best for din arbeidsgruppe, ditt kontor eller ditt klasserom.
Se alle våre kontorprodukter og programvare
Oversikt

En allsidig service- og støtteplattform

All kundestøtten du trenger til produkter og tjenester, på ett sted. Vi gir brukerstøtte, rådgivning og løsninger for å holde virksomheten din i gang.
Support
AV technology and management
Oversikt

All informasjon på ett sted

Les våre forretningsnyheter og om nye produkter og menneskene bak, i tillegg til arrangementer vi arrangerer og deltar på.
Hold deg oppdatert
News and events from Ricoh
Selskapet

Hvem vi er, og hva vi gjør

I Ricoh gjør vi alltid vårt ytterste for å lytte til kundene våre og levere innovative løsninger, produkter og tjenester som passer til dine forretningsbehov. Vi er opptatt av å skape merverdi for tjenestene og produktene dine. Vi tilpasser oss til endringene i næringslivet.
Finn ut mer om Ricoh
Kontakt oss

Vi hører gjerne fra deg

Vårt team er tilgjengelig for å hjelpe deg uansett om du har spørsmål om priser på våre løsninger og produkter, om du trenger hjelp til å administrere kontoen din, eller om du allerede bruker våre produkter og har behov for brukerstøtte.
Ta kontakt
customer and employee engagement
Oversikt

Hjelper deg med å være i forkant

Utforsk og les om vår nyeste innsikt i hva som er viktigst i forretningsløsninger.
Les om den nyeste innsikten
Ricoh Insights - Overview

Koronaviruset (COVID-19)

Oppdatert: Uttalelse gjeldende Novel coronavirus (COVID-19)
1. september 2020

Første publiseringsdato: 4 februar 2020
Dato for gjeldende status: 1 september 2020
Ricoh Company, Limited.

Ricoh Company, Ltd. Annonserer gjeldende status for Ricoh Gruppens respons til coronavirus, COVID-19

I januar 2020 etablerte Ricoh Company Ltd. et team for håndtering av krisen rundt Covid-19 viruset. Ricohs respons til den pågående situasjonen er at vi følger retningslinjene fra Verdens Helseorganisasjon (WHO), og ministeriet for helse, arbeid og velferd i Japan. Ricoh følger utviklingen av situasjonen region for region. Alle Ricohs organisasjoner har instrukser om å følge handlingsplanene som er etablert for våre ansattes og deres familiers helse og velferd samt videreføring av produkter, tjenester og vår forretning.

Ricoh følger aktivt utviklingen av utbruddet av Covid-19 og vil ta avgjørelser basert på selskapets Policy skissert nedenfor.

Ricoh Company Policy

Følgende mottiltak er innført:
  1. Primært beskytte velferden for alle ansatte og deres familier.
  2. Vurdere sosiale følger fortløpende. Tiltak for å forebygge og / eller redusere omfanget av situasjonen.
  3. Gjøre vårt ytterste for å kontinuerlig levere den service og de produkter som kreves av våre kunder.
  4. Gjøre vårt ytterste for å opprettholde forretningen i de rammede områder.
  5. Forholde oss til innholdet i varsel om «alvorlig pandemi» hvor den daglige forretningen ikke kan fortsette. Gjennomføre planlegging for videreføring av forretningen.

Ricoh servicepersonell og lokale ansatte

Vi jobber aktivt med å få på plass fremdriftsplaner for å unngå spredning av Covid-19 blant vårt servicepersonell og lokale ansatte som arbeider ute hos kunder. Ricoh har investert betydelige ressurser for å skape en fleksibel infrastruktur for å understøtte vår evne til å tilpasse oss forskjellige arbeidsomstendigheter. Vi vil gjøre vårt ytterste for å fortsatt levere et utmerket servicenivå til våre kunder i perioden situasjonen utvikler seg.

Forsyning av reservedeler

Ricoh har et betydelig lager av reservedeler til våre produkter. Vi har for tiden ingen forstyrrelser i leveranser, og vi fortsetter å overvåke den pågående globale situasjonen. Vi vil alltid forsøke å minimalisere følger for våre kunder samtidig som vi tar vare på sikkerheten og velferden til våre ansatte.

Ricoh mottar fortsatt daglige forsendelser av reservedeler. Vi har også på plass beredskapsplaner for å håndtere eventuelle mangler om vår leveransekjede skulle bli påvirket.

Leveranse av nye produkter

Ricoh opprettholder jevn produksjon av nye produkter og vi forventer ingen avvik i leveranse av disse. Vi samarbeider med våre kunder på individuell basis for støtte og installasjon av nye produkter der det er nødvendig. Dette avhenger av eventuelle lokale restriksjoner.

Leveranse av toner

Vi opprettholder en god forsyning av all toner, og mottar regelmessige nye forsyninger.

Råd til kunder for rengjøring av utstyr

Ricohs utstyr er likt annet elektronisk utstyr på kontoret. Vennligst slå av ditt produkt før rengjøring. Vi anbefaler at utvendige deksler tørkes av med en antistatisk lofri klut. Overflater kan også tørkes av med en antistatisk lofri klut fuktet med antibakteriell væske. IKKE SPRAY direkte på overflaten da inntrenging av væske kan skade interne komponenter! 

For en utfyllende guide for å rense din MFP refereres til dokumentet: «Cleaning your Ricoh Multifunctional Printer (MFP). 

Mange Ricoh enheter kan opereres berøringsfritt via mobil appen RICOH Streamline NX. For mer informasjon henviser vi til dokumentet Smart Device Connector App.

Ricoh Group ansatte

Velferden til våre ansatte er overordnet viktig for oss. Vi tar alle nødvendige forsiktighetsregler for å unngå spredning av virus. Vi følger pålegg fra de førende lokale autoriteter i hver enkelt region for å forsikre oss at sikkerheten går foran for alle Ricohs ansatte.
 
Ricoh befinner seg i en sterk posisjon og vi vil fortsette å støtte våre ansatte og kunder mens vi går forover sammen. Vi overvåker utviklingen av situasjonen kontinuerlig. Om den skulle endre seg vil vi komme med en oppdatert uttalelse.

Har du spørsmål, vennligst kontrakt Pål Arne Grøttem, Tlf: +47 48046000.