Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi spesialisert oss på å utvikle og integrere ende-til-ende-teknologi som hjelper organisasjoner med å tilpasse seg stadig skiftende arbeidsprosesser.

Finn ut mer
Endre det digitale arbeidsområdet for å forbedre de ansattes opplevelse og fremme samarbeid og innovasjon.
Les mer
Effektiviser forretningsprosessene og øk de ansattes engasjement og produktivitet med raskere og mer kostnadseffektive arbeidsmetoder.
Les mer
Få tilgang til riktig utskriftsteknologi og ekspertise, slik at de ansatte kan opprette, lagre og skrive ut informasjon på en effektiv måte.
Les mer
Moderniser og styrk infrastrukturen, automatiser oppgaver og endre virksomhetens drift. 
Les mer
Sikre din digitale infrastruktur med våre ekspertløsninger, og bygg opp robusthet i organisasjonen din.
Les mer
Med digital produksjon kan du levere mer bærekraftige og kostnadseffektive alternativer til kundene dine. 
Les mer
Products Services Thumbnail

Produkter og tjenester

Vi tilbyr et komplett utvalg av løsninger som er utviklet for å bidra til å effektivisere forretningsprosessene og øke produktiviteten i organisasjonen.

Tjenester som er skreddersydd for ditt arbeidsmiljø, slik at du kan automatisere oppgaver og skape en positiv opplevelse på arbeidsplassen.
Les mer
Utstyr for fritidsbruk og profesjonell bildebehandling, med en lang tradisjon som merkevare.
Les mer
Bruk originalt blekk, toner, deler og rekvisita fra Ricoh for enestående resultater, finn det du trenger til Ricoh-enhetene dine.
Les mer
Support Thumbnail

En allsidig service- og støtteplattform

All kundestøtten du trenger til produkter og tjenester, på ett sted. Vi gir brukerstøtte, rådgivning og løsninger for å holde virksomheten din i gang.

Få brukerstøtte
Bruk selvbetjeningsportalene våre til å sende inn måleravlesninger, laste ned drivere og programvare med mer. 
Les mer
Administrer dine enheter på nettet via One Ricoh Portal, fra registrering av forbruk, serviceforespørsler, bestilling av tonerrekvisita og mer. 
Les mer
Returner tonere og falske varer
Returner og resirkuler brukte tonere, og kjøp originaltilbehør direkte fra oss.
Finn nærmeste Ricoh-forhandler i ditt område.
Les mer
News Events Thumbnail

Hold deg oppdatert

Finn ut alt om våre nyheter, produktinnovasjoner og arrangementer vi er vertskap for og deltar på.

Alle nyheter
Finn siste nytt hos Ricoh med nyheter og oppdateringer som forandrer hverdagen på arbeidsplassen.
Les mer
Delta på våre kommende arrangementer og finn ut hvordan vi kan hjelpe deg med å skape en effektiv og samarbeidsorientert arbeidsplass.
Les mer
About Us Thumbnail

Om oss

Hos Ricoh forsøker vi alltid å lytte til kundene våre og tilby innovative løsninger, produkter og tjenester som er i tråd med dine forretningsmål. Vi streber etter å tilføre verdi til tjenestene og produktene du tilbyr. Vi er fleksible og tilpasser oss skiftende konjunkturer.

Lær mer om Ricoh
Hvem vi er, hva vi gjør og hva som former virksomheten vår.
Les mer
Kontakt oss

RICOH Smart Integration

Prosessautomatisering er helt avgjørende for å sikre bedriften din for fremtiden og øke produktiviteten i dagens skiftende bedriftslandskap. Dette innebærer at du må omstrukturere forretningsprosessene dine og gjøre dem smidigere, mer transparente og mindre avhengige av menneskelige ressurser. Målet er å implementere løsninger som sikrer og legger til rette for at viktige forretningsprosesser kan kjøres eksternt og gi de ansatte tilgang til viktig informasjon når som helst og fra en hvilken som helst plassering.

Øk produktiviteten ved å koble skriverne og enhetene dine til populære skytjenester og dele viktig informasjon på et øyeblikk.


RICOH Smart Integration – Hvordan fungerer det?

  • Ricoh Smart Integration - Workflow

    Koble til enhetene dine

    RICOH Smart Integration er en plattform med skybaserte apper og integrert dokumentarbeidsflyt mellom ulike enheter. Våre brukervennlige apper kobler sammen Ricohs multifunksjonsskriver (MFP)  og andre smarte enheter med populære tredjeparts skytjenester, slik at viktig informasjon blir øyeblikkelig tilgjengelig.

  • RSI - Integration

    Integrer til skyen

    Koble Ricoh-enheten din til en rekke eksterne skytjenester. Dette betyr at du ikke trenger å være bundet til en maskin eller et nettverk for å få tilgang til dokumentene du trenger. Grupper kan jobbe hvor som helst og holde kontakten, se og dele filer fra sine egne enheter.
  • RSI Improve Workflow - Icons

    Forbedre arbeidsflyten

    Arbeid raskere og mer kostnadseffektivt ved å automatisere den daglige arbeidsflyten. Du kan håndtere fakturaer, utgifter eller jobbe med dokumenter som et team. Gjør et papirdokument til flere kopier av et delbart, redigerbart, digitalt dokument.


RICOH Smart Integration-pakker – Prøv uten kostnad i 60 dager

Det er enkelt å begynne å bruke RICOH Smart Integration på dine egne premisser. Les om de ulike pakkeløsningene nedenfor, og bestill deretter den applikasjonspakken du trenger med ønsket varighet, eller uten kostnad i 60 dager. Appene aktiveres direkte fra Ricoh-enheten din, så de er klare umiddelbart. Ettersom RICOH Smart Integration er en skybasert løsning, er det ikke nødvendig med en kostbar installasjon eller besøk av tekniker for å komme i gang.


  • Standardpakke


    Standard package icons


    • Skann til og skriv ut fra dropbox, box, onedrive eller google drive
    • Avansert OCR-skanning for mer nøyaktig dokumentdigitalisering
    • Konverter dokumenter til MS Office-kompatible formater



    Aktiver prøveversjonen din


  • Office 365-pakke


    Office 365 package icons


    • Konverter de fysiske dokumentene dine til digitale
    • Skann til og skriv ut fra Office 365-applikasjoner som Teams, Sharepoint og OneDrive for business
    • Avansert OCR-skanning for mer nøyaktig dokumentdigitalisering
    • Konverter dokumenter til MS Office-kompatible formater

    Aktiver prøveversjonen din


  • DocuWare Cloud-pakken


    Docuware cloud package icons


    • Konverter de fysiske dokumentene dine til digitale 
    • Skann til DocuWare Cloud
    • Avansert OCR-skanning for mer nøyaktig dokumentdigitalisering




    Aktiver prøveversjonen din


  • Control+-pakke


    Control+ package


    • Få en sikker utskriftsløsning i skyen uten servere eller VPN tilgang
    • Enhetsadministrasjon, for å kontrollere aktiv status og om det foreligger feil
    • Enkel appkonfigurasjon, med ekstern MFP-konfigurasjon og selvregistrering for brukere
    • Kontroller kostnadene, med jobbloggrapportering etter enhet, avdeling og bruker

    Aktiver prøveversjonen din


  • G Suite-pakke

     
    G Suite package icons


    • Konverter de fysiske dokumentene dine til digitale
    • Skann til og skriv ut fra Google Cloud Storage
    • Send skannede dokumenter via Gmail-adressen din





    Aktiver prøveversjonen din


Se Control+-videoen

Finn ut hvordan Control+-pakken muliggjør avansert kontroll for rapportering, eksternt samarbeid og administrasjon av enhet. Se den korte videoen, og se nærmere på pakkedetaljene i delen om apper og pakker.


BLI PaceSetter-prisen i klassen MFP Cloud Ecosystem for 2019–2020

Ricoh var en klar vinner i denne kategorien takket være RICOH Smart Integration-plattformen, som muliggjør sømløs kjøring av skytilkoblede apper på selskapets nyeste intelligente multifunksjonsskrivere og andre IoT-enheter.

Les mer

BLI PaceSetter award


Ricohs teknologi kan hjelpe deg med å løse utfordringer i hverdagen, uansett hva slags forretningsvirksomhet du har eller hvilken bransje du jobber i.


Vil du vite mer om RICOH Smart Integration?

Kontakt oss i dag for å diskutere behovene dine og hvordan vi kan forbedre arbeidsplassen din.

Kontakt oss