Enhetsadministrasjon
Har du behov for å installere, aktivere, konfigurere, overvåke og administrere en maskinpark av utskrifts- og innsamlingsenheter på den hybride arbeidsplassen? Våre løsninger og tjenester for administrasjon av utstyret hjelper deg med å optimalisere og administrere infrastrukturen, samtidig som enhetene integreres i våre administrerte tjenester for å automatisere levering av tjenester og forbruksmateriell. Vi kan også gi innsikt i bruken av enhetene deres, slik at skriverparken kan tilpasses til virksomhetens nåværende behov.
Utskrifts- og utdatahåndtering
Våre løsninger for utskrifts- og utdatahåndtering er utviklet for å gi en sømløs og sikker utskriftsopplevelse på hele arbeidsplassen. Dette kan omfatte sikker utskriftsfrigivelse, brukerautentisering, regelbasert utskrift, mobil utskrift, kvote- og betalingstjenester, jobbregnskap og analyse. For å støtte opp under en moderne, smidig arbeidsplass tilbyr Ricoh integrasjoner med ledende identitetshåndteringstjenester, nulltillitsarkitektur, fjernadministrasjon og fleksible distribusjonsalternativer for lokal, privat og offentlig nettsky.
Dokumentfangst og arbeidsprosesser
Ved å ta i bruk løsninger for dokumentfangst og arbeidsprosesser får virksomheten avanserte funksjoner langt utover det som er standard på de fleste multifunksjonsskrivere. Du kan trekke ut data (ved hjelp av OCR eller KI) mens du skanner, gjenkjenne dokumenttypen og sende den til de riktige destinasjonene – som skyen, e-post eller mapper. Automatiser dokumentfangst og arbeidsprosess for å behandle og rute ethvert dokument på en sikker måte, og hjelp de ansatte med å omfavne digitale prosesser, arkivering og elektronisk filkonvertering.
Ta kontakt med oss
Snakk med en Ricoh-ekspert
Hvis du ikke fant det du lette etter, kan du kontakte Ricoh, så hjelper vi deg.
Kontakt oss