Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

×

Postrom som en tjeneste

Postrom i store organisasjoner er ofte kostnadssentre som krever en betydelig arbeidsinnsats for å fungere godt. Ricohs postrom som en tjeneste kan ta hånd om hele prosessen for dere.

Enten dere trenger en partner til å håndtere sortering og distribuering av fysisk post eller vil automatisere og digitalisere prosesser for innkommende post, skreddersyr vi løsninger som hjelper dere med å behandle posten slik dere vil.

Her er noen eksempler på hvordan vi kan hjelpe dere med de manuelle prosessene:

  • Sortere den innkommende posten og levere den til rett skrivebord eller leveringspunkt
  • Samle inn og levere eller motta og signere for post og budleverte pakker
  • Overvåke og administrere post, inkludert søppelpost og mistenkelig post


Innføring av et digitalt postrom

Vi kan også hjelpe dere med å digitalisere postrommet for økt dokumentkontroll og mer effektiv levering. Post skannes på ankomstpunktet og distribueres digitalt til de relevante mottakerne. Samtidig blir relevante dokumenter indeksert og arkivert slik at de enkelt kan hentes frem og leses ved behov.

Tjenestene for digitalt postrom inkluderer:

  • Skanning av post etter hvert som den mottas og elektronisk distribusjon til mottakere
  • Digital levering i flere kanaler
  • Indeksering og arkivering av relevante dokumenter i henhold til bedriftens retningslinjer for oppbevaring
Hovedfunksjoner og fordeler

Med Ricohs Postrom som en tjeneste kan du være sikker på at det interne postrommet fungerer problemfritt og effektivt.

Tjenesten administreres fra bedriftens egne lokaler som en intern avdeling og lar dere:

  • Redusere administrativ tid som brukes på intern postbehandling
  • Spare tid og penger på bemanning og administrasjon av staben på postrommet
  • Forbedre effektiviteten til postrommet med en dedikert tjeneste som benytter beste praksis for postrom

I tillegg inkluderer tjenesten for digitalt postrom:

  • Enklere behandling og økt kontroll over dokumentene
  • Redusert risiko for at menneskelig feil fører til at post går tapt
  • Sømløs integrasjon av post i dokumentbehandlingsprosessen

Relaterte tjenester