Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

×

Skanning og arkivering som en tjeneste

Ricohs tjeneste for administrert skanning og arkivering er en komplett ende-til-ende-løsning for elektronisk dokument- og arkivbehandling, utført i lokalene deres. Tjenesten hjelper dere med overgangen fra papirbaserte prosesser til digitale arbeidsflyter, slik at dokumentene dere trenger, er enkle å finne og bruke.

Vil tilbyr en skreddersydd tjeneste som tar utgangspunkt i bedriftens behov, enten dere vil forbedre kundeservicen gjennom bedre tilgang på informasjon eller øke den interne produktiviteten ved å sikre at de ansatte har enkel tilgang til dokumenter.

Ricoh tilbyr teknologi og ekspertise for å hjelpe dere med å skanne, indeksere, hente og sikre dokumentene deres. Tjenesten vår inkluderer både front-end- og back-end-prosesser, og vi kan drive hele systemet for dere internt slik at de ansatte kan fokusere på andre deler av virksomheten.

Hovedfunksjoner og fordeler

Ricohs Skanning og arkivering som en tjenestegir dere økt kontroll over dokumentprosessene.

Tjenesten inkluderer:

  • Konsultasjon med bransjeekspertene våre for å lage en skreddersydd løsning tilpasset virksomhetens behov
  • Dokumentinnsamling og -klargjøring
  • Skanning av papirdokumentene deres
  • Dokumentindeksering for enkel henting
  • Arkivbehandling og sjekk av kvalitetskontroll

Overgang fra papirbasert dokumentbehandling til digitale prosesser betyr at dere drar fordel av:

  • Hurtig tilgang til informasjon når behovet oppstår, uansett tid og sted
  • Redusert risiko for feil og dokumenttap tilknyttet manuelle prosesser
  • Enklere samsvar med regelverk gjennom forbedret tilgang til informasjon
  • Forbedret ytelse når det gjelder miljøbestemmelser ved overgang til papirløse arbeidsprosesser

Relaterte tjenester