Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi spesialisert oss på å utvikle og integrere ende-til-ende-teknologi som hjelper organisasjoner med å tilpasse seg stadig skiftende arbeidsprosesser.

Finn ut mer
Endre det digitale arbeidsområdet for å forbedre de ansattes opplevelse og fremme samarbeid og innovasjon.
Les mer
Effektiviser forretningsprosessene og øk de ansattes engasjement og produktivitet med raskere og mer kostnadseffektive arbeidsmetoder.
Les mer
Få tilgang til riktig utskriftsteknologi og ekspertise, slik at de ansatte kan opprette, lagre og skrive ut informasjon på en effektiv måte.
Les mer
Moderniser og styrk infrastrukturen, automatiser oppgaver og endre virksomhetens drift. 
Les mer
Sikre din digitale infrastruktur med våre ekspertløsninger, og bygg opp robusthet i organisasjonen din.
Les mer
Med digital produksjon kan du levere mer bærekraftige og kostnadseffektive alternativer til kundene dine. 
Les mer
Products Services Thumbnail

Produkter og tjenester

Vi tilbyr et komplett utvalg av løsninger som er utviklet for å bidra til å effektivisere forretningsprosessene og øke produktiviteten i organisasjonen.

Tjenester som er skreddersydd for ditt arbeidsmiljø, slik at du kan automatisere oppgaver og skape en positiv opplevelse på arbeidsplassen.
Les mer
Utstyr for fritidsbruk og profesjonell bildebehandling, med en lang tradisjon som merkevare.
Les mer
Bruk originalt blekk, toner, deler og rekvisita fra Ricoh for enestående resultater, finn det du trenger til Ricoh-enhetene dine.
Les mer
Support Thumbnail

En allsidig service- og støtteplattform

All kundestøtten du trenger til produkter og tjenester, på ett sted. Vi gir brukerstøtte, rådgivning og løsninger for å holde virksomheten din i gang.

Få brukerstøtte
Bruk selvbetjeningsportalene våre til å sende inn måleravlesninger, laste ned drivere og programvare med mer. 
Les mer
Administrer dine enheter på nettet via One Ricoh Portal, fra registrering av forbruk, serviceforespørsler, bestilling av tonerrekvisita og mer. 
Les mer
Returner tonere og falske varer
Returner og resirkuler brukte tonere, og kjøp originaltilbehør direkte fra oss.
Finn nærmeste Ricoh-forhandler i ditt område.
Les mer
News Events Thumbnail

Hold deg oppdatert

Finn ut alt om våre nyheter, produktinnovasjoner og arrangementer vi er vertskap for og deltar på.

Alle nyheter
Finn siste nytt hos Ricoh med nyheter og oppdateringer som forandrer hverdagen på arbeidsplassen.
Les mer
Delta på våre kommende arrangementer og finn ut hvordan vi kan hjelpe deg med å skape en effektiv og samarbeidsorientert arbeidsplass.
Les mer
About Us Thumbnail

Om oss

Hos Ricoh forsøker vi alltid å lytte til kundene våre og tilby innovative løsninger, produkter og tjenester som er i tråd med dine forretningsmål. Vi streber etter å tilføre verdi til tjenestene og produktene du tilbyr. Vi er fleksible og tilpasser oss skiftende konjunkturer.

Lær mer om Ricoh
Hvem vi er, hva vi gjør og hva som former virksomheten vår.
Les mer
Kontakt oss

Postrom som en tjeneste

Postrom i store organisasjoner er ofte kostnadssentre som krever en betydelig arbeidsinnsats for å fungere godt. Ricohs postrom som en tjeneste kan ta hånd om hele prosessen for dere.

Enten dere trenger en partner til å håndtere sortering og distribuering av fysisk post eller vil automatisere og digitalisere prosesser for innkommende post, skreddersyr vi løsninger som hjelper dere med å behandle posten slik dere vil.

Her er noen eksempler på hvordan vi kan hjelpe dere med de manuelle prosessene:

  • Sortere den innkommende posten og levere den til rett skrivebord eller leveringspunkt
  • Samle inn og levere eller motta og signere for post og budleverte pakker
  • Overvåke og administrere post, inkludert søppelpost og mistenkelig post


Innføring av et digitalt postrom

Vi kan også hjelpe dere med å digitalisere postrommet for økt dokumentkontroll og mer effektiv levering. Post skannes på ankomstpunktet og distribueres digitalt til de relevante mottakerne. Samtidig blir relevante dokumenter indeksert og arkivert slik at de enkelt kan hentes frem og leses ved behov.

Tjenestene for digitalt postrom inkluderer:

  • Skanning av post etter hvert som den mottas og elektronisk distribusjon til mottakere
  • Digital levering i flere kanaler
  • Indeksering og arkivering av relevante dokumenter i henhold til bedriftens retningslinjer for oppbevaring
Hovedfunksjoner og fordeler

Med Ricohs Postrom som en tjeneste kan du være sikker på at det interne postrommet fungerer problemfritt og effektivt.

Tjenesten administreres fra bedriftens egne lokaler som en intern avdeling og lar dere:

  • Redusere administrativ tid som brukes på intern postbehandling
  • Spare tid og penger på bemanning og administrasjon av staben på postrommet
  • Forbedre effektiviteten til postrommet med en dedikert tjeneste som benytter beste praksis for postrom

I tillegg inkluderer tjenesten for digitalt postrom:

  • Enklere behandling og økt kontroll over dokumentene
  • Redusert risiko for at menneskelig feil fører til at post går tapt
  • Sømløs integrasjon av post i dokumentbehandlingsprosessen

Relaterte tjenester