Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

×

Ricoh Connect & Collaborate

Ricoh Connect & Collaborate tilbyr strømlinjeformede løsninger for å generere, levere og administrere visuelle kommunikasjonsløsninger.

Løsningene våre er laget for å hjelpe dere med å redusere driftskostnader, få et bedre forhold til kunder og partnere og styrke de ansattes prestasjoner og tilfredshet.

Vi tilbyr og støtter et bredt utvalg av kostnadseffektive kommunikasjons- og samarbeidsverktøy – fra vårt eget prisvinnende Unified Communication System P3500 til en rekke forskjellige teknologier som integreres i miljø.

Dere kan ha tillitt til at vår ekspertise vil hjelpe dere med å finne riktige løsninger på kommunikasjonsbehovene deres. Vi hjelper dere med å kartlegge og finne de optimale verktøyene for deres behov, hjelper dere med å rulle dem ut og administrere dem der de skal brukes, enten det er på kontoret eller verden over.

Hovedfunksjoner og fordeler

Spar tid og penger og øk produktiviteten med Ricohs dokumenterte alt-i-ett-tjeneste for kommunikasjon og samarbeid. Vi tilbyr et bredt utvalg av løsninger, fra interaktive tavler og samhandlingsrom på kontoret til profesjonell digital skilting i publikumsrettede områder.

Og vi er her for å støtte dere hele veien – ikke bare med jevnlig rådgivning, men også med en lett forståelig kostnadsstruktur som sikrer at dere bare betaler for de tjenestene dere bruker.

Bli mer produktive
Brukervennlige, effektive kommunikasjonsverktøy i hele organisasjonen betyr raskere informasjonsdeling og beslutningstaking. I tillegg vil støtte til fjernsamarbeid fjerne behovet for å bruke tid på forflytning.

Reduser driftskostnadene
Den bruksbaserte faktureringsmodellen innebærer at dere ikke er låst til en fast utgift – i stedet betaler dere bare for de tjenestene dere bruker. Dessuten virker samhandlingsløsningene direkte inn på driftskostnadene fordi de bidrar til å redusere utgifter til reiser og opphold.

Forenkle administrasjon og støtte

Vi sørger for ett enkelt kontaktpunkt for administrasjon av visuell kommunikasjon. Takket være vår pålitelige rådgivning, leveranse og støtte kunne det ikke vært enklere å skaffe og administrere utstyret og tjenestene dere trenger.



Skap økt tilfredshet blant ansatte
Effektive samhandlingsverktøy gjør at dere kan legge til rette for fleksible arbeidsforhold som hjelper de ansatte med å oppnå en bedre balanse mellom jobb og fritid. Dette virker direkte inn på evnen til å holde på og rekruttere de beste arbeidstakerne.

Støtt miljøet
Ekstern samhandling på tvers av hele virksomheten kan forbedre organisasjonens miljøresultater ved å redusere avhengigheten av papirbasert kommunikasjon og møtereiser.

Relaterte produkter

  • video conferencing systems

    Video conferencing systems

    Ricohs kompakte og bærbare videokonferanseløsninger er innovative og lar deg kommunisere og samarbeide på enkelt vis, uansett hvor du befinner deg.

  • Interaktive tavler

    Interaktive tavler

    De interaktive tavlene fra Ricoh har skjerm med høy oppløsning og glatt underlag og er perfekte for å dele, utvikle og skrive ned idéer.

  • Projektorer

    Projektorer

    Ricoh har digitale projektorer for presentasjoner, kommunikasjon og samarbeid som passer til både møterom og konferansesentere.