Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Administrasjon av arbeidsplassen

Vet du hvor mange skrivebord som brukes til enhver tid i på alle kontorene dine? Kan ansatte bestille møterom eller videokonferanseanlegg på sitt kontor eller på andre steder ved hjelp av et enkelt system? Overvåkings- og styringsløsninger gjør det enkelt å få sanntidsinnsikt i hvordan du bruker arbeidsplasser. Dette hjelper deg med å administrere eiendomsinvesteringer mer effektivt for å oppnå besparelser på opptil 50 %.  

Administrasjon av arbeidsplassen fra Ricoh analyserer måten kontoret ditt arbeider på hver dag, og leverer datadrevne løsninger som maksimerer produktiviteten og reduserer tiden folk bruker på repetitive og administrative oppgaver.  

Enten du trenger teknisk støtte på stedet eller eksternt, samarbeider våre eksperter med deg for å designe, administrere og implementere løsningen som passer best for bedriften din.

Hovedfunksjoner og fordeler

Forbedre kontoropplevelsen med et integrert system for administrasjon av arbeidsplassen

I en nylig studie fortalte ansatte oss at bedre teknologi ville ha størst effekt på arbeidsdagen.  For å oppnå dette hjelper vi teamet ditt med å optimere det eksisterende fysiske arbeidsområdet ved hjelp av systemer for administrasjon av arbeidsplassen. Det gjør at du kan vurdere og endre forretningsprosessene dine. Innsamling av konkrete data om administrasjon av lokaler og midler hjelper oss med å ta beslutninger med tanke på effektivitetsgevinster, produktivitet og kostnadsbesparelser.  

Bruk administrasjonssystemer for arbeidsplasser til å:   

  • Forbedre besøksopplevelsen og navigasjon gjennom lokalene ved hjelp av selvbetjent mottakelse og digital skilting 
  • Gi full synlighet over bruk av lokaler/skrivebord og gi støtte til fullstendig integrerte lokaler som alle ansatte kan reservere til møter og annet 
  • Overvåk og vurder bruk av verdifulle IT-midler, som interaktive skjermer og videokonferanseverktøy  
Når du forstår hvordan arbeidsplassen brukes, kan du håndtere midler og lokaler mer effektivt, redusere kostnadene og ta smartere beslutninger. Våre løsninger for administrasjon av arbeidsplassen gir deg forretningsinformasjonen og dataene du trenger for å ta smartere beslutninger om bruk og tilgjengelighet.


Er du klar for å optimalisere arbeidsplassen?

Kontakt oss og få innsikt i datagrunnlaget og forretningsinformasjonen du trenger for å ta informerte beslutninger for din arbeidsplass.

Kontakt oss