Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Smarte møtesteder

I dag går rundt 90 % av all møteinformasjon tapt når møtet er over. Enda verre: Bare 45 % av møtetiden er produktiv. Trenger du en mer effektiv og engasjerende løsning for å få kontakt med ansatte som jobber eksternt eller på kontorer rundt om i verden?  

Etter hvert som arbeidsverdenen forandrer seg, utvikler Ricoh sine tjenester og løsninger for å sikre at du og dine ansatte har alt dere trenger for å kommunisere og samarbeide effektivt.

Hovedfunksjoner og fordeler

Hvordan forbedrer du teamets effektivitet ved hjelp av de nyeste digitale innovasjonene?

Som teknologipartner er det vår rolle å skape fremtidens digitale arbeidsplasser ved å hjelpe deg med å identifisere teknologi som vil realisere det fulle potensialet i kontorlokalene.  

Vi gjør dette gjennom:  

  • En skreddersydd arbeidsplassdesign, inkludert integrering av arbeidsflyt for ansatte i internasjonale bedrifter 
  • Evaluering og analyse av de nåværende kontorlokalene og arbeidsprosessene dine 
  • Implementering av en løsning som gir ansatte mulighet til samarbeide øyeblikkelig, uansett hvor, uansett når 
  • Profesjonelle tjenester, inkludert kundestøtte 24 timer i døgnet, sju dager i uken


Er du klar for å forbedre møteromsteknologien din for å fremme samhandling og øke produktiviteten?

Kontakt oss for å finne ut hvilke fordeler smartere møtesteder kan ha for din virksomhet.

Kontakt oss