Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi spesialisert oss på å utvikle og integrere ende-til-ende-teknologi som hjelper organisasjoner med å tilpasse seg stadig skiftende arbeidsprosesser.

Finn ut mer
Endre det digitale arbeidsområdet for å forbedre de ansattes opplevelse og fremme samarbeid og innovasjon.
Les mer
Effektiviser forretningsprosessene og øk de ansattes engasjement og produktivitet med raskere og mer kostnadseffektive arbeidsmetoder.
Les mer
Få tilgang til riktig utskriftsteknologi og ekspertise, slik at de ansatte kan opprette, lagre og skrive ut informasjon på en effektiv måte.
Les mer
Moderniser og styrk infrastrukturen, automatiser oppgaver og endre virksomhetens drift. 
Les mer
Sikre din digitale infrastruktur med våre ekspertløsninger, og bygg opp robusthet i organisasjonen din.
Les mer
Med digital produksjon kan du levere mer bærekraftige og kostnadseffektive alternativer til kundene dine. 
Les mer
Products Services Thumbnail

Produkter og tjenester

Vi tilbyr et komplett utvalg av løsninger som er utviklet for å bidra til å effektivisere forretningsprosessene og øke produktiviteten i organisasjonen.

Tjenester som er skreddersydd for ditt arbeidsmiljø, slik at du kan automatisere oppgaver og skape en positiv opplevelse på arbeidsplassen.
Les mer
Utstyr for fritidsbruk og profesjonell bildebehandling, med en lang tradisjon som merkevare.
Les mer
Bruk originalt blekk, toner, deler og rekvisita fra Ricoh for enestående resultater, finn det du trenger til Ricoh-enhetene dine.
Les mer
Support Thumbnail

En allsidig service- og støtteplattform

All kundestøtten du trenger til produkter og tjenester, på ett sted. Vi gir brukerstøtte, rådgivning og løsninger for å holde virksomheten din i gang.

Få brukerstøtte
Bruk selvbetjeningsportalene våre til å sende inn måleravlesninger, laste ned drivere og programvare med mer. 
Les mer
Administrer dine enheter på nettet via One Ricoh Portal, fra registrering av forbruk, serviceforespørsler, bestilling av tonerrekvisita og mer. 
Les mer
Returner tonere og falske varer
Returner og resirkuler brukte tonere, og kjøp originaltilbehør direkte fra oss.
Finn nærmeste Ricoh-forhandler i ditt område.
Les mer
News Events Thumbnail

Hold deg oppdatert

Finn ut alt om våre nyheter, produktinnovasjoner og arrangementer vi er vertskap for og deltar på.

Alle nyheter
Finn siste nytt hos Ricoh med nyheter og oppdateringer som forandrer hverdagen på arbeidsplassen.
Les mer
Delta på våre kommende arrangementer og finn ut hvordan vi kan hjelpe deg med å skape en effektiv og samarbeidsorientert arbeidsplass.
Les mer
About Us Thumbnail

Om oss

Hos Ricoh forsøker vi alltid å lytte til kundene våre og tilby innovative løsninger, produkter og tjenester som er i tråd med dine forretningsmål. Vi streber etter å tilføre verdi til tjenestene og produktene du tilbyr. Vi er fleksible og tilpasser oss skiftende konjunkturer.

Lær mer om Ricoh
Hvem vi er, hva vi gjør og hva som former virksomheten vår.
Les mer
Kontakt oss

SMB-løsninger

Voksende bedrifter trenger kostnadseffektive arbeidsplassløsninger som kan tilpasses og levere resultater med det samme. Ricoh tilbyr SMB-forhåndsdefinerte møteromsløsninger designet for rask distribusjon, skalerbarhet og brukervennlighet.   

Våre arbeidsplassløsninger er tilgjengelige med kapitalfinansieringsalternativer og 3 til 5 års abonnementsplaner som inkluderer all maskinvare, programvare, kundestøtte, vedlikehold, reparasjoner og utskiftninger. Helt uten forhåndsinvesteringer og med fleksible betalingsplaner som er optimale for din bedrift, kan du holde kostnadene under kontroll, samtidig som du tiltrekker deg og beholder topptalenter ved å tilby de beste arbeidsmiljøene.

Hovedfunksjoner og fordeler

Rask distribuering og skalerbarhet for fremtiden

Ikke bare er Ricoh-løsninger raske og enkle å distribuere – vi tilbyr skalerbare, skybaserte plattformer som kan endres og tilpasses etter hvert som bedriften vokser.  

Hvis du nettopp har startet opp, kan du spare deg for mye arbeid i fremtiden ved å ha riktig infrastruktur og system for administrasjon av arbeidsplassen helt fra starten av. Hvis du allerede er et etablert selskap, kan vi hjelpe deg med å gjennomgå og analysere forretningsprosessene dine og tilby passende finansieringsmuligheter som kan frigjøre kontantstrømmen din. Vi kan designe en arbeidsplasstrategi som holder deg konkurransedyktig og gjør det mulig å skalere opp eller ned, avhengig av dine gjeldende forretningsbehov. 

Smarte møteromspakker som er enkle å kjøpe

Våre smarte møteromspakker gir deg en hensiktsmessig løsning som er enkel å kjøpe og tilfredsstiller dine behov. Med all maskinvare, programvare og periferiutstyr inkludert, i tillegg til installasjon og kontinuerlig støtte fra Ricoh, vil møterommene dine være svært effektive og godt egnet for samarbeid.   

Enten du trenger å designe et smart møterom, konfigurere ditt ideelle og uformelle møtested eller utforske løsninger for digital skilting, kan vi jobbe med deg for å utvikle en ferdig pakke som er rask å distribuere og kostnadseffektiv.

Er du klar for forandring?

Kontakt oss i dag og en av våre eksperter vil hjelpe deg med å finne de beste løsningene for din arbeidsplass.

Kontakt oss