Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

×

Global Clariti-dashbord

En viktig komponent i våre Managed Document Services er det intuitive Ricoh Global Clariti-dashbordet, som er et verktøy for kontroll av dokumentprosessene og skriverparken.

Det skalerbare, skybaserte verktøyet gir bedriften et sentralisert grensesnitt for styring og rapportering av dokumentflyt og enhetsbruk, selv i miljøer med flere lokasjoner og leverandører.


Hovedfunksjoner og fordeler

Med Ricoh Global Clariti-verktøyet kan du:

  • Bytte ut tidkrevende, papirbaserte prosesser
  • Dele filer på en enkel måte og sørge for raske godkjenningsprosesser
  • Vise status for skriverparken i sanntid og spore enhetene fra installasjon til avhending
  • Analysere data og generere rapporter for å evaluere enhetsytelse og -produktivitet
  • Forenkle servicehenvendelser og registrere serviceanrop elektronisk
  • Kontrollere rekvisitabeholdning for å sikre at du alltid har nok

Relaterte tjenester

  • Managed Document Services

    Managed Document Solutions

    Skreddersydde løsninger som hjelper bedrifter å optimalisere informasjonsflyten og effektivisere dokumentprosesser