Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

×

Managed Document Services

Tilgang til nødvendig informasjon på riktig sted til riktig tid påvirker alle aspekter i dagens forretningsliv. Men effektiv dokumenthåndtering handler om mer enn bare å innføre ny teknologi. Det må tas hensyn til virksomheten som helhet – fra ansatte og prosesser til forretningsmål og miljøretningslinjer. Ricoh tilbyr innovative løsninger for dokument- og endringshåndtering som er skreddersydd for din virksomhet.


Managed Document Solutions

Ricoh Managed Document Services tilbyr skreddersydde løsninger som hjelper organisasjoner med å optimalisere dokumenthåndteringen – alt fra opprettelse av informasjon, til effektiv bruk og arkivering.

Managed Document Services

Global Clariti

Global Clariti Dashboard

Ricoh Global Clariti er et sentralisert administrasjonsverktøy. Herfra kan du kontrollere hele skriverparken for bedre informasjonsinnhenting- og deling i hele organisasjonen.


Vår tilnærming | Ricoh

Ricoh følger en utprøvd og skalerbar prosess i fem faser når vi leverer tjenester. Les mer om hvordan vi endrer bedrifter her.

  • Modell for tjenesteleveranse
  • Samarbeid
  • Prosjektledelse
  • Tjenesteleveranse
Ricohs modell for tjenesteleveranse

Finner du ikke det du leter etter?

Ta kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg.

Kontakt oss