Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

×

Meeting Room Services

Bedriftens møterom skal være produktive rom hvor team enkelt og profesjonelt kan dele, samarbeide og presentere arbeid og ideer. Likevel kommer vi ofte til møter og finnet et rom som er opptatt eller mangelfullt utstyrt.

Ricohs Meeting Room Services kan hjelpe dere med å bruke møterom på en helt ny måte. Vi tilbyr en totalløsning som gjør disse verdifulle delene av kontoret til effektivt administrerte områder med positiv innvirkning på produktiviteten.

For at romutnyttelsen skal bli så effektiv som mulig, tilbyr vi monitorering slik at dere kan vurdere bruken av rommene, samt digital skilting for at alle skal vite om et rom er opptatt eller ledig. Vi kan også montere ID-kortteknologi for å styre adgang til rom.

Når det gjelder effektiv organisering tilbyr vi programvare som gjør at dere enkelt kan bestille møterom fra kalendersystemet, distribuere invitasjoner og bestille konferansesamtaler, parkering og lunsj for besøkende.

Og når det gjelder møteproduktivitet tilbyr, støtter og vedlikeholder vi kommunikasjons- og presentasjonsteknologi for ethvert budsjett og behov.

Hovedfunksjoner og fordeler

Ricohs Meeting Room Services hjelper dere med å optimalisere utnyttelsen av møterom. Vi hjelper dere med å:

  • Få klarere innsikt i hvordan rom brukes
  • Forbedre prosessene rundt organisering av møter
  • Forbedre tilgangen til møtefasiliteter
  • Øke produktiviteten gjennom bedre teknologi for kommunikasjon og samarbeid
  • Spore bruksmønstre for å sikre at fasilitetene fortsetter å oppfylle behovene

Ved hjelp av bransjeledende teknologi for romovervåking fra Condeco hjelper vi dere med å finne det optimale oppsettet for møterommene deres. Vi tar også i bruk overvåkingsprogramvare for sanntidsdata for å finne ut hvordan møterommene brukes per i dag.

Vi kan tilby flere typer teknologi for kommunikasjon og samarbeid, fra videokonferanseutstyr og projektorer til interaktive tavler. Vi tilbyr også programvare som integreres med eksisterende plattformer, slik at dere blir mer effektive når dere administrerer møter.

Løsningene for digital skilting viser informasjon om rommenes belegg og tilgjengelighet. Vi kan også montere skjermer i resepsjonsområder som viser tid og sted for møter, slik at det er lett å finne rommene. Ansatte og deltakere kan se når et rom er i bruk, og når det neste planlagte møtet skal begynne.

I hele avtaleperioden tilbyr vi full støtte i forbindelse med prosjekt, tjenester og endringsledelse for å sikre at løsningene som er innført, fortsatt dekker behovene deres.