Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

×

ABN AMRO

Printing at ABN AMRO was frequently problematic, leading to a high volume of calls to the IT helpdesk. The bank saw an opportunity to solve this problem and, at the same time, make document management fast, secure and efficient. To enable this optimisation to happen, Ricoh collaborated with IBM, which is responsible for ABN Amro’s outsourced IT infrastructure including desk-side services and service-desk. ABN AMRO has substantially increased employee and customer satisfaction, resulting in higher productivity at lower costs.

"Ricoh, in collaboration with IBM, continues to encourage us to increase our cost effi ciency, while employees get modern resources which help them serve customers faster and more securely." Harry Heijes, Head of EUS, ABN AMRO

  • Forretningsutfordringer: Digitale arbeidsflyter, Informasjonssikkerhet, Eierstyring og regelsamsvar
  • Industriløsninger: Finansielle tjenester
  • Bedriftsstørrelse: Store bedrifter
  • Tjenestetype: Managed Document Services

Relaterte kundecaser

  • Caisse d'Epargne

    Caisse d'Epargne

    Ricoh implementerer innovativ skanneløsning for å oppnå bedre dokumentflyt og redusert administrasjonstid hos Caisse d’Epargne

  • Ledende detaljhandel

    Ledende detaljhandel

    Ricohs løsning for utskriftsstyring strømlinjeformer dokumentflyt og forbedrer kundekommunikasjon for bankforetak

  • Ledende forsikringsselskap

    Ledende forsikringsselskap

    Ricoh hjelper en ledende forsikringsmegler med å omstrukturere foretaketssystemet for dokumentbehandling, og reduserer dermed administrasjonstiden med 70 %.