Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

×

TU Delft

Ricoh’s invoice processing solution has automated payment processes at Technische Universiteit Delft (TU Delft). The digital workflow provides control and has improved visibility. Invoices are processed faster, allowing the university to take advantage of supplier discounts, and the administrative workload has been reduced, releasing resource and saving TU Delft €550,000 per annum.

It used to take up to 60 days to validate and approve an invoice. It now takes an average of just 20 days. The process is 100% transparent. We’ve not lost track of a single invoice since we automated the process.” Ton Visser TU Delft

  • Forretningsutfordringer: Eierstyring og regelsamsvar, Digitale arbeidsflyter, Informasjonssikkerhet
  • Industriløsninger: Høyere utdanning
  • Bedriftsstørrelse: Store bedrifter
  • Tjenestetype: Business Process Services

Relaterte kundecaser

  • University of Groningen

    University of Groningen

    Ricohs Managed Document Services sikrer Universitetet i Groningen en årlig besparelse på 700 000 euro.

  • Humboldt-Universität

    Humboldt-Universität

    Nye utskriftsfasiliteter ved det tyske universitetet Humboldt-Universität zu Berlin gir bedre tjenestetilbud for studenter og reduserer nedetid.

  • Maastricht University

    Maastricht University

    Ricohs DocuLounge servicesenter gir over 20 % økt tilfredshet blant studenter ved Universitetet i Maastricht.