Personalavdeling
Personalavdelingens rolle er i endring. Personalavdelingen har en viktig oppgave med å finne løsninger på utfordringene som oppstår i et arbeidsmiljø i endring, så vel som å fremme engasjement hos de ansatte og administrere sentrale forretningsprosesser.
Oppdag effekten av å jobbe smartere
-
Legg til rette for ulike måter å jobbe på
Gjør hybridarbeid til en del av virksomheten og gjør det lettere å samarbeide produktivt og sikkert uten avbrudd uansett hvor man befinner seg.
-
Skap en helt ny arbeidsopplevelse
Bidra til at det ansatte ønsker å engasjere seg og bli værende i bedriften med løsninger for digitale arbeidsplasser som gir en brukeropplevelse av høy kvalitet.
-
Bidra til sikkerhet og trivsel på arbeidsplassen
Prioriter de ansattes velbefinnende og tenk nytt om arbeidsplassen.
-
Integrer dokumenthåndteringen
Effektiviser personalprosessene og dokumenthåndteringen ved å gi de ansatte tilgang til å samhandle eksternt uansett hvor de befinner seg. Ricoh kan hjelpe deg med å øke produktiviteten ved å automatisere de daglige forretningsprosessene og gi en bedre brukeropplevelse, medarbeidertilfredshet og engasjement.
Motivere en digital og spredt arbeidsstyrke

Kundehistorier
-
Sodexo
Leverandør av kantine- og fasilitetstjenester gir sine ansatte en bedre lunsjopplevelse med Ricohs smartskap.
-
B&M
Forhandleren B&M oppnår økt vekst og produktivitet ved å implementere Ricohs løsning for digital dokumenthåndtering.
Ta kontakt med oss
Snakk med en av våre eksperter for å finne ut hvordan vi kan hjelpe deg med å omforme personalavdelingen din.