Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Salg og markedsføring


Salgs- og markedsføringsfunksjonene gjennomgår nå en teknologidrevet transformasjon. Bruk det til din fordel for å gi kundene og de ansatte en bedre opplevelse. Utnytt mulighetene ved netthandel for å styrke kundelojaliteten, og skap mer virkningsfull kundekommunikasjon med personlig tilpasset innhold via flere kanaler. Gjør det lettere for de ansatte å jobbe fra andre steder med smarte løsninger som bidrar til at de kan samhandle på en sikker måte.

Det har blitt enda viktigere at salgs- og markedsføringsavdelingene jobber sammen om å gi kundene en best mulig opplevelse og få inntektene opp igjen. Ricoh tilbyr et utvalg av løsninger som kan hjelpe salgs- og markedsføringsrådgivere med en prioritert digital tilnærming og iverksette en markedsstrategi som når bredt ut gjennom flere kanaler, og engasjerer og tiltrekker nye kunder.

Gi både kundene og de ansatte en bedre opplevelse

  • Styrk kundeopplevelsen

    Styrk kundeopplevelsen

    Implementer en ny netthandelsplattform, eller gjør tilpasninger i den du allerede har, for å øke kundeengasjementet. Kommuniser med kundene på deres premisser for å skape vekst og redusere salgskostnadene.

  • Effektiviser kundekommunikasjonen

    Effektiviser kundekommunikasjonen

    Forbedre kundenes opplevelse og lojalitet ved å kommunisere personlig tilpasset innhold via flere kanaler på riktig tidspunkt og i riktig format. 

  • Legg til rette for et spredt salgsteam

    Legg til rette for et spredt salgsteam

    Ta i bruk intelligente løsninger for fjernarbeid som sikrer at salgsteamene dine kan samhandle på en sikker måte og jobbe effektivt uansett hvor de er.

Rapport fra IDC – Intelligent kundeopplevelse

Undersøkelser fra IDC viser at bruken av digitale plattformer vil fortsette å øke de neste fem årene. Bedrifter som tar i bruk disse plattformene i løpet av de neste to årene, vil bli ledende aktører på markedet gjennom hele det neste tiåret.
IDC logo - image


Kundehistorier

  • DIA Supermarkets

    DIA dagligvareforretning

    Ricoh hjelper dagligvarekjeden DIA med å forenkle nettbutikken slik at kundene får en personlig tilpasset opplevelse og tilbud.

  • Allfunds Bank digital customer portal

    Allfunds Bank

    Ricoh utvikler en smart kundeportal for Allfunds Bank med alle tjenestene samlet på et sted, som gjør banken til en ledende aktør i finanssektoren.

  • IEMA

    IEMA

    Med hjelp fra Ricoh kan IEMA sentralisere driften og få bedre oversikt over inntekter og medlemskap. Dermed forbedrer de administrasjonen og medlemsservice.


Ta kontakt med oss

Snakk med en av våre eksperter for å finne ut hvordan vi kan gjøre forbedringer i teknologien du bruker til salg og markedsføring.

Kontakt oss