Salg og markedsføring
Salgs- og markedsføringsfunksjonene gjennomgår nå en teknologidrevet transformasjon. Bruk det til din fordel for å gi kundene og de ansatte en bedre opplevelse. Utnytt mulighetene ved netthandel for å styrke kundelojaliteten, og skap mer virkningsfull kundekommunikasjon med personlig tilpasset innhold via flere kanaler. Gjør det lettere for de ansatte å jobbe fra andre steder med smarte løsninger som bidrar til at de kan samhandle på en sikker måte.
Det har blitt enda viktigere at salgs- og markedsføringsavdelingene jobber sammen om å gi kundene en best mulig opplevelse og få inntektene opp igjen. Ricoh tilbyr et utvalg av løsninger som kan hjelpe salgs- og markedsføringsrådgivere med en prioritert digital tilnærming og iverksette en markedsstrategi som når bredt ut gjennom flere kanaler, og engasjerer og tiltrekker nye kunder.
-
Styrk kundeopplevelsen
Implementer en ny netthandelsplattform, eller gjør tilpasninger i den du allerede har, for å øke kundeengasjementet. Kommuniser med kundene på deres premisser for å skape vekst og redusere salgskostnadene. -
Effektiviser kundekommunikasjonen
Forbedre kundenes opplevelse og lojalitet ved å kommunisere personlig tilpasset innhold via flere kanaler på riktig tidspunkt og i riktig format. -
Legg til rette for et spredt salgsteam
Ta i bruk intelligente løsninger for fjernarbeid som sikrer at salgsteamene dine kan samhandle på en sikker måte og jobbe effektivt uansett hvor de er.
Rapport fra IDC – Intelligent kundeopplevelse
Undersøkelser fra IDC viser at bruken av digitale plattformer vil fortsette å øke de neste fem årene. Bedrifter som tar i bruk disse plattformene i løpet av de neste to årene, vil bli ledende aktører på markedet gjennom hele det neste tiåret.
-
Allfunds Bank
Ricoh utvikler en smart kundeportal for Allfunds Bank med alle tjenestene samlet på et sted, som gjør banken til en ledende aktør i finanssektoren.
Ta kontakt med oss
Snakk med en av våre eksperter for å finne ut hvordan vi kan gjøre forbedringer i teknologien du bruker til salg og markedsføring.
break-line