Få inspirasjon
Bruksområder for smartere arbeidsforløp
Hvordan kan man legge til rette for digital vekst?
-
Automatiser arbeidsprosesser for økt driftseffektivitet
-
Integrere systemer for en sømløs medarbeideropplevelse
-
Forbedre sikkerheten og oppnå enkel tilgang til dokumenter
-
Identifiser oppgaver som skal settes ut
-
Automatiser fakturabehandling for økonomi og regnskap
Automatiser arbeidsprosesser for økt driftseffektivitet
Eliminer manuelle og repeterende oppgaver
I dagens forretningsverden er driftseffektivitet og smartere arbeid blitt en nødvendighet. Enkel implementering av automatisering gir konkurransefortrinn gjennom raskere, mer robuste og mindre feilutsatte arbeidsforløp.
La oss samarbeide om å skape smartere arbeidsforløp for din organisasjon, slik vi har gjort for mange andre.
La oss samarbeide om å skape smartere arbeidsforløp for din organisasjon, slik vi har gjort for mange andre.
Integrere systemer for en sømløs medarbeideropplevelse
Koble sammen systemene for å øke engasjementet og produktiviteten
Mange prosesser innebærer fortsatt innslag av manuelle administrative oppgaver fordi systemene ikke er integrert for å kunne knytte sammen, samle inn og sammenstille data. Dette fører til ineffektivitet og stjeler tid fra de ansatte som kunne vært brukt på verdiskapende oppgaver som bringer virksomheten fremover.
Når man leder en virksomhet, kan det være utfordrende å ta et skritt tilbake for å ta inn det store bildet. Den rette partneren for digitale tjenester med integrasjonskompetanse kan hjelpe deg med å identifisere muligheter for å øke de ansattes engasjement og produktivitet.
La oss finne ut hvordan vi kan få systemene dine til å kommunisere og frigjøre tid.
Forbedre sikkerheten og oppnå enkel tilgang til dokumenter
Få tilgang til viktig informasjon uten forsinkelser eller risiko
87 % av de ansatte sier at de vanligvis har problemer med å søke etter dokumenter. Det er vanskelig å få tilgang til informasjonen når den er lagret i ulike systemer og på ulike lokale enheter. Dette fører til unødvendig duplisering, forsinkelser og lengre ventetid for kunder, leverandører og kolleger. Du kan gjøre noe med dette ved å samle dokumentlagringen i én løsning.
Våre verktøy for dokumenthåndtering beskytter dataene dine med ende-til-ende-sikkerhet på én, brukervennlig plattform, slik at autoriserte brukere får tilgang til viktig informasjon akkurat når og hvor de trenger den.
Identifiser oppgaver som skal settes ut
Sett ut repetitive oppgaver og fokuser på kjernevirksomheten
Å administrere en organisasjon innebærer nødvendige, men repetitive (og noen ganger ressurskrevende) oppgaver som fakturering, utskrift, skanning og posthåndtering. Men disse manuelle prosessene trenger ikke lenger å holde deg tilbake.
Spar tid og ressurser og øk arbeidsmoralen ved å sette ut prosesser til våre ekspertfunksjoner og skybaserte tjenester, slik at de ansatte kan fokusere på kjernevirksomheten.
Automatiser fakturabehandling for økonomi og regnskap
Spar bearbeidingstid og muliggjør raskere transaksjoner
Økonomiteamene står ofte overfor suboptimale systemer som består av flere dokumenttyper og -formater. Det betyr at de må legge inn informasjon manuelt i ulike verktøy og programvare. I løpet av flere transaksjoner kan dette bli et betydelig ressurstap. I tillegg går det ut over evnen til å håndtere kontantstrømmen, sikre etterlevelse og utarbeide nøyaktige rapporter og prognoser. .
La oss presentere for dere det fulle potensialet ved sikker og dynamisk fakturaautomatisering. Få fart på faktureringen og minimer risikoen for feil og forsinkelser.
Ta kontakt med oss
Snakk med en Ricoh-ekspert
Ta kontakt med en av våre konsulenter i dag for å høre mer om hvordan vi kan forbedre produktiviteten og kundeopplevelsen med automatisert arbeidsforløp.