Ricoh launches AV Managed Services to give customers control of meeting room and workplace experience
New offering ensures low touch working practices needed in post-pandemic business world
Ricoh Europe, London, 16 July, 2020 – Ricoh today announced the launch of its AV Managed Services to give customers better control of their meeting room and workplace experience. Part of an integrated service delivery model and infrastructure, Ricoh’s AV Managed Services have been designed to help customers make best use of space, improve the employee experience and achieve cost savings. The provision also helps businesses to realise low touch working practices needed in the post-pandemic business world.
|Om Ricoh|
Ricoh styrker digitale arbeidsplasser ved å bruke innovative teknologier og tjenester som gjør det mulig for enkeltpersoner å jobbe smartere fra hvor som helst.
Med kunnskap og organisatoriske evner opparbeidet gjennom sin 85-årige historie, er Ricoh en ledende leverandør av digitale tjenester, informasjonsadministrasjon og utskriftsløsninger designet for å støtte digital transformasjon og optimalisere forretningsytelsen.
Ricoh Group har hovedkontor i Tokyo og har store virksomheter over hele verden, og produktene og tjenestene deres når nå kunder i omtrent 200 land og regioner. I regnskapsåret som ble avsluttet mars 2022, hadde Ricoh Group et verdensomspennende salg på 1758 milliarder yen (ca. 14,5 milliarder USD).
For mer informasjon, vennligst besøk www.ricoh-europe.com
empty© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Alle rettigheter forbeholdt. Alle refererte produktnavn er varemerker for deres respektive selskaper.
Mediekontakt:
Ricoh Europe PLC
Jack Gibson
E-post: media@ricoh-europe.com
Hjemmeside: www.ricoh-europe.com