customer and employee engagement
Tilgang til effektiv markedsføring og kommunikasjon

Medarbeider- og kundeengasjement

Å engasjere nye kunder og kommunisere med eksisterende kunder kan være en utfordrende oppgave, spesielt når det gjelder å forstå hvem det er du snakker med, og hva de er interessert i å høre om. I større organisasjoner kan det være en utfordring å hente ut kundedata fra ulike kilder eller å sørge for at rette vedkommende har tilgang til de nødvendige markedsføringsressursene når de trenger dem.    
 
Styrk organisasjonen din med de rette verktøyene  
Uansett hvilke utfordringer du har med kundeengasjementet, kan Ricoh tilby skybaserte, datadrevne løsninger som hjelper deg med å tilpasse kommunikasjonen, holde oversikt over ressursene dine, og som gir organisasjonen din tilgang til nødvendige markedsføringsverktøy når de trengs.

Løsninger og tjenester

Administrasjon av kundekommunikasjon

areo

Forbedre kundeopplevelsen med målrettet kommunikasjon

Gjør kommunikasjonen mer effektiv for å kunne gi den beste kundeservicen. Våre løsninger for kundekommunikasjon gjør at dine ansatte lettere kan skape relevant og tilpasset innhold. En kraftfull arbeidsflyt effektiviserer prosessene fra start til slutt for å gi maksimal uttelling i alle kommunikasjonsaktivitetene.    
 
Optimaliser kommunikasjonsprosessene dine  
Vi leverer en skreddersydd kombinasjon av skalerbare programvareløsninger og profesjonelle tjenester som dekker dine spesifikke behov til kommunikasjon. Ved å ta i bruk løsninger med høy ytelse til produksjon av individuelt tilpassede dokumenter, slik som vår FusionPro, hjelper vi deg med å forbedre kostnadseffektiviteten og kommunikasjonsprosessene, slik at du kan produsere mer effektive og målrettede budskap til hver enkelt mottaker – og dermed forbedre kundetilfredsheten og -responsen.
Les mer

Markedsføringsteknologi (MAM/DAM)

areo

Kontrollert, brukervennlig tilgang til markedsføringsressurser

Det å administrere bedriftsressurser i flere markeder kan være både tidkrevende og kostbart, særlig når ansatte jobber eksternt. Ved hjelp av vår markedsføringsteknologi, som inkluderer Media Asset Management (MAM) og Digital Asset Management (DAM), kan du effektivisere markedsføringsaktivitetene dine og samtidig følge retningslinjene for merkevaren.    
 
Riktig innhold til riktig tid  
Våre tilbud lar deg opprette, lokalisere og personliggjøre bedriftsressurser – noe som reduserer «engangsforespørsler». Med portaler for kontrollert tilgang til alle bedrifts- og markedsføringsressurser kan du sikre at interne interessenter, franchisetakere og distributører kun får tilgang til og bruker innhold og ressurser som er nylig godkjent og autorisert.    
 
Et bredt spekter av løsninger  
Vi tilbyr en skreddersydd kombinasjon av programvareløsninger og profesjonelle tjenester for å gi deg reduserte kostnader og høyere avkastning på markedsføringskampanjer og tilbud. I tillegg til våre egne løsninger, inkludert MarcomCentral og FusionPro, tilbyr vi et bredt utvalg av produkter fra tredjepartsleverandører, slik at vi kan levere løsninger som best passer dine behov.
Les mer

Plattformer for digital opplevelse (DXP)

areo

Bygg gode kunderelasjoner med omnikanal-opplevelser

Ta i bruk innovative tilnærminger for å få kontakt med kunder, utvikle avanserte forretningsprosesser og styrke relasjonene via flere kanaler.    
 
Ekspertise på DXP for din digitale strategi   
Våre eksperter bidrar med praktisk erfaring og gir deg en omfattende introduksjon til ny teknologi innen DXP, som hjelper deg med å bygge meningsfulle relasjoner med større engasjement. Vi tilbyr en omfattende portefølje av programvare og tjenester for å hjelpe deg med å bygge DXP-er og implementere din digitale forretningsstrategi.    
 
Vår tjenesteportefølje inkluderer:   
 
  • Helhetlig kundeopplevelse 
  • Omnikanal-opplevelse 
  • Transformasjon av forretningsdrift 
  • Digitalisering av forretningsprosesser 
  • Digital strategirådgivning 
  • Raskere forretningsvekst og levering til markedet 
  • Nettportaler, intranett og leverandørportaler
Kontakt oss

Tjenester for netthandel

areo

Oppdag nye muligheter for netthandel

Nå ut til flere kunder og oppnå økt kundelojalitet med skreddersydde digitale tjenester for netthandel og nye forretningsmodeller.    
 
Vi tilbyr omfattende tjenester som hjelper deg med å skape nye kundeopplevelser, med alt fra utvikling av portaler, mobilapper og netthandelsplattformer til integrering av systemer.    
 
Spesialisering i global netthandel  
Vi sørger for integrering, utvikling og overføring av salgskanaler fra tredjepart. Ved å ta i bruk tjenester for dataanalyse og kunstig intelligens i netthandelsplattformer hjelper vi deg med å identifisere muligheter for oppsalg og kryssalg, slik at potensialet ditt for vekst øker.
Kontakt oss

Ta kontakt med oss

Snakk med en Ricoh-ekspert

Ta kontakt med en av våre rådgivere for å finne ut hvordan vi kan hjelpe bedriften din.

Kontakt oss

Ricohs forretningstjenester

Få mer informasjon om våre profesjonelle tjenester og løsninger som hjelper virksomheten din videre på den digitale reisen.

Se alle våre forretningsløsninger
seamless digital workspace experience

Digital opplevelse

Vårt høyt kvalifiserte team med dataeksperter og -utviklere designer, bygger, implementerer og betjener løsninger som hjelper deg med å oppnå maksimalt kundeengasjement.

Les mer

Administrasjon av forretningsprosesser

Vi bidrar til økt engasjement og produktivitet blant de ansatte med enklere, raskere og mer kostnadseffektive måter å jobbe på.

Les mer

Cybersikkerhet

Vi kan hjelpe deg med å bygge en solid IT-infrastruktur samt forstå og håndtere svakheter, slik at du trygt kan utvide virksomheten.

Les mer

Sky og infrastruktur

Vi sørger for veikart og skyløsninger som hjelper deg med å modernisere IT-infrastrukturen, automatisere arbeidsmengden og transformere forretningsdriften.

Les mer

Digital arbeidsplass

Vi designer, konfigurerer og implementerer digitale arbeidsområder, slik at de ansatte kan samhandle effektivt og få mest mulig ut av arbeidsdagen, uansett hvor de jobber.

Les mer