Ricoh wins the Grand Prix award at the Nikkei SDGs Management Grand Prix
TOKYO, November 27, 2020 – Ricoh has won the prestigious Grand Prix award at the 2nd Annual Nikkei SDGs Management Grand Prix.
For the Ricoh Group, an ideal sustainable society is one in which the Three Ps Balance – Prosperity, People and Planet – is maintained. To create such a society, it has identified seven material issues in two areas, “Resolving social issues through business” and “Robust management infrastructure,” by reflecting Ricoh’s Mission Statement, Mid-Term Management Plan (MTP), and expectations of its stakeholders. Furthermore, Ricoh has set 14 ESG goals linked to each materiality, and everyone, including management and employees, is working toward achieving those goals with a high degree of awareness. Under the slogan “Businesses that do not contribute to the SDGs will be eliminated,” Ricoh will continue to actively promote efforts to realise a sustainable society by solving social issues.
|Om Ricoh|
Ricoh styrker digitale arbeidsplasser ved å bruke innovative teknologier og tjenester som gjør det mulig for enkeltpersoner å jobbe smartere fra hvor som helst.
Med kunnskap og organisatoriske evner opparbeidet gjennom sin 85-årige historie, er Ricoh en ledende leverandør av digitale tjenester, informasjonsadministrasjon og utskriftsløsninger designet for å støtte digital transformasjon og optimalisere forretningsytelsen.
Ricoh Group har hovedkontor i Tokyo og har store virksomheter over hele verden, og produktene og tjenestene deres når nå kunder i omtrent 200 land og regioner. I regnskapsåret som ble avsluttet mars 2022, hadde Ricoh Group et verdensomspennende salg på 1758 milliarder yen (ca. 14,5 milliarder USD).
For mer informasjon, vennligst besøk www.ricoh-europe.com
empty© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Alle rettigheter forbeholdt. Alle refererte produktnavn er varemerker for deres respektive selskaper.
Mediekontakt:
Ricoh Europe PLC
Jack Gibson
E-post: media@ricoh-europe.com
Hjemmeside: www.ricoh-europe.com