homeback to menu
Oversikt

Leading Change at Work

Teknologien endrer måten vi jobber på. I Ricoh sørger vi for at endring blir noe positivt for dine ansatte og for virksomheten. Vi veileder deg hele veien på reisen slik at overgangen til en heldigital arbeidsplass blir så sømløs som mulig.
Finn ut mer om våre løsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbeidsplass

Tilgang overalt

Hybride eller eksterne kontoroppsett former fremtiden vår. Vi har en helhetlig tilnærming til design, integrering og støtte av dine digitale arbeidsområder for å fremme engasjement hos de ansatte og hjelpe deg med å prestere på et høyere nivå.
Finn ut mer om digital arbeidsplass
Administrasjon av forretningsprosesser

Synkronisert for suksess

Manuelle oppgaver trenger ikke lenger legge begrensninger på de ansatte. Vi optimaliserer forretningsprosessene slik at de ansatte kan prestere mer – vi leverer teknologien, fagkunnskapen og støtten som effektiviserer og forenkler prosessene i hele organisasjonen.
Finn ut mer om våre løsninger
Sky og infrastruktur

Sky

For å få full nytte av sky er det nødvendig å ha et godt veikart og team til å implementere det. Vi tilbyr skyløsninger og fagkompetanse som gjør forretningsdriften smidigere, mer kostnadseffektiv og sikker, samtidig som vi skaper neste generasjons innovasjon.
Se alle våre løsninger for sky og infrastruktur
Cybersikkerhet

Ikke mer risikofylt virksomhet

Nett-tilkoblede enheter medfører økt sårbarhet for cyberangrep. Vi hjelper deg med å jobbe offensivt mot cyberkriminalitet ved hjelp av intelligente sikkerhetsløsninger og -tjenester som er tilpasset dine forretningsprosesser.
Se alle våre løsninger for cybersikkerhet
Digital Opplevelse

Et nytt nivå av opplevelse​

En utmerket kundeopplevelse starter med en overlegen medarbeideropplevelse. Vårt svært dyktige team av dataforskere og utviklere designer, bygger, implementerer og utfører service på løsningene du trenger for å overgå forventningene ved hvert kontaktpunkt.
Finn ut mer om digital opplevelse​
Grafisk kommunikasjon

Gjør bedriften din klar for fremtiden

Mulighetene innen utskrift er uendelige. I Ricoh hjelper vi deg med å utvikle, digitalisere, og å skape en bærekraftig forretningsfordel ved å levere løsninger for maskinvare, programvare og tjenester som gir nye forretningsmuligheter innen profesjonell utskrift.
Finn ut mer om våre løsninger​
Graphic Communication
Kontorprodukter og programvare

Den beste kvaliteten på markedet

Ricoh er velkjent for skrivere, digitale og multifunksjonsenheter av høy kvalitet. Med en rekke alternativer for hastighet, størrelse og funksjonalitet kan du velge blant de modellene og funksjonene som passer best for din arbeidsgruppe, ditt kontor eller ditt klasserom.
Se alle våre kontorprodukter og programvare
Oversikt

En allsidig service- og støtteplattform

All kundestøtten du trenger til produkter og tjenester, på ett sted. Vi gir brukerstøtte, rådgivning og løsninger for å holde virksomheten din i gang.
Support
AV technology and management
Oversikt

All informasjon på ett sted

Les våre forretningsnyheter og om nye produkter og menneskene bak, i tillegg til arrangementer vi arrangerer og deltar på.
Hold deg oppdatert
News and events from Ricoh
Selskapet

Hvem vi er, og hva vi gjør

I Ricoh gjør vi alltid vårt ytterste for å lytte til kundene våre og levere innovative løsninger, produkter og tjenester som passer til dine forretningsbehov. Vi er opptatt av å skape merverdi for tjenestene og produktene dine. Vi tilpasser oss til endringene i næringslivet.
Finn ut mer om Ricoh
Oversikt

Vi hører gjerne fra deg

Vårt team er tilgjengelig for å hjelpe deg uansett om du har spørsmål om priser på våre løsninger og produkter, om du trenger hjelp til å administrere kontoen din, eller om du allerede bruker våre produkter og har behov for brukerstøtte.
Ta kontakt
customer and employee engagement
Oversikt

Hjelper deg med å være i forkant

Utforsk og les om vår nyeste innsikt i hva som er viktigst i forretningsløsninger.
Les om den nyeste innsikten
Ricoh Insights - Overview
Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Administrasjon av arbeidsplassen

Vet du hvor mange skrivebord som brukes til enhver tid i på alle kontorene dine? Kan ansatte bestille møterom eller videokonferanseanlegg på sitt kontor eller på andre steder ved hjelp av et enkelt system? Overvåkings- og styringsløsninger gjør det enkelt å få sanntidsinnsikt i hvordan du bruker arbeidsplasser. Dette hjelper deg med å administrere eiendomsinvesteringer mer effektivt for å oppnå besparelser på opptil 50 %.  

Administrasjon av arbeidsplassen fra Ricoh analyserer måten kontoret ditt arbeider på hver dag, og leverer datadrevne løsninger som maksimerer produktiviteten og reduserer tiden folk bruker på repetitive og administrative oppgaver.  

Enten du trenger teknisk støtte på stedet eller eksternt, samarbeider våre eksperter med deg for å designe, administrere og implementere løsningen som passer best for bedriften din.

Hovedfunksjoner og fordeler

Forbedre kontoropplevelsen med et integrert system for administrasjon av arbeidsplassen

I en nylig studie fortalte ansatte oss at bedre teknologi ville ha størst effekt på arbeidsdagen.  For å oppnå dette hjelper vi teamet ditt med å optimere det eksisterende fysiske arbeidsområdet ved hjelp av systemer for administrasjon av arbeidsplassen. Det gjør at du kan vurdere og endre forretningsprosessene dine. Innsamling av konkrete data om administrasjon av lokaler og midler hjelper oss med å ta beslutninger med tanke på effektivitetsgevinster, produktivitet og kostnadsbesparelser.  

Bruk administrasjonssystemer for arbeidsplasser til å:   

  • Forbedre besøksopplevelsen og navigasjon gjennom lokalene ved hjelp av selvbetjent mottakelse og digital skilting 
  • Gi full synlighet over bruk av lokaler/skrivebord og gi støtte til fullstendig integrerte lokaler som alle ansatte kan reservere til møter og annet 
  • Overvåk og vurder bruk av verdifulle IT-midler, som interaktive skjermer og videokonferanseverktøy  
Når du forstår hvordan arbeidsplassen brukes, kan du håndtere midler og lokaler mer effektivt, redusere kostnadene og ta smartere beslutninger. Våre løsninger for administrasjon av arbeidsplassen gir deg forretningsinformasjonen og dataene du trenger for å ta smartere beslutninger om bruk og tilgjengelighet.


Er du klar for å optimalisere arbeidsplassen?

Kontakt oss og få innsikt i datagrunnlaget og forretningsinformasjonen du trenger for å ta informerte beslutninger for din arbeidsplass.

Kontakt oss