Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi spesialisert oss på å utvikle og integrere ende-til-ende-teknologi som hjelper organisasjoner med å tilpasse seg stadig skiftende arbeidsprosesser.

Finn ut mer
Endre det digitale arbeidsområdet for å forbedre de ansattes opplevelse og fremme samarbeid og innovasjon.
Les mer
Effektiviser forretningsprosessene og øk de ansattes engasjement og produktivitet med raskere og mer kostnadseffektive arbeidsmetoder.
Les mer
Få tilgang til riktig utskriftsteknologi og ekspertise, slik at de ansatte kan opprette, lagre og skrive ut informasjon på en effektiv måte.
Les mer
Moderniser og styrk infrastrukturen, automatiser oppgaver og endre virksomhetens drift. 
Les mer
Sikre din digitale infrastruktur med våre ekspertløsninger, og bygg opp robusthet i organisasjonen din.
Les mer
Med digital produksjon kan du levere mer bærekraftige og kostnadseffektive alternativer til kundene dine. 
Les mer
Products Services Thumbnail

Produkter og tjenester

Vi tilbyr et komplett utvalg av løsninger som er utviklet for å bidra til å effektivisere forretningsprosessene og øke produktiviteten i organisasjonen.

Tjenester som er skreddersydd for ditt arbeidsmiljø, slik at du kan automatisere oppgaver og skape en positiv opplevelse på arbeidsplassen.
Les mer
Utstyr for fritidsbruk og profesjonell bildebehandling, med en lang tradisjon som merkevare.
Les mer
Bruk originalt blekk, toner, deler og rekvisita fra Ricoh for enestående resultater, finn det du trenger til Ricoh-enhetene dine.
Les mer
Support Thumbnail

En allsidig service- og støtteplattform

All kundestøtten du trenger til produkter og tjenester, på ett sted. Vi gir brukerstøtte, rådgivning og løsninger for å holde virksomheten din i gang.

Få brukerstøtte
Bruk selvbetjeningsportalene våre til å sende inn måleravlesninger, laste ned drivere og programvare med mer. 
Les mer
Administrer dine enheter på nettet via One Ricoh Portal, fra registrering av forbruk, serviceforespørsler, bestilling av tonerrekvisita og mer. 
Les mer
Returner tonere og falske varer
Returner og resirkuler brukte tonere, og kjøp originaltilbehør direkte fra oss.
Finn nærmeste Ricoh-forhandler i ditt område.
Les mer
News Events Thumbnail

Hold deg oppdatert

Finn ut alt om våre nyheter, produktinnovasjoner og arrangementer vi er vertskap for og deltar på.

Alle nyheter
Finn siste nytt hos Ricoh med nyheter og oppdateringer som forandrer hverdagen på arbeidsplassen.
Les mer
Delta på våre kommende arrangementer og finn ut hvordan vi kan hjelpe deg med å skape en effektiv og samarbeidsorientert arbeidsplass.
Les mer
About Us Thumbnail

Om oss

Hos Ricoh forsøker vi alltid å lytte til kundene våre og tilby innovative løsninger, produkter og tjenester som er i tråd med dine forretningsmål. Vi streber etter å tilføre verdi til tjenestene og produktene du tilbyr. Vi er fleksible og tilpasser oss skiftende konjunkturer.

Lær mer om Ricoh
Hvem vi er, hva vi gjør og hva som former virksomheten vår.
Les mer
Kontakt oss

Administrasjon av arbeidsplassen

Vet du hvor mange skrivebord som brukes til enhver tid i på alle kontorene dine? Kan ansatte bestille møterom eller videokonferanseanlegg på sitt kontor eller på andre steder ved hjelp av et enkelt system? Overvåkings- og styringsløsninger gjør det enkelt å få sanntidsinnsikt i hvordan du bruker arbeidsplasser. Dette hjelper deg med å administrere eiendomsinvesteringer mer effektivt for å oppnå besparelser på opptil 50 %.  

Administrasjon av arbeidsplassen fra Ricoh analyserer måten kontoret ditt arbeider på hver dag, og leverer datadrevne løsninger som maksimerer produktiviteten og reduserer tiden folk bruker på repetitive og administrative oppgaver.  

Enten du trenger teknisk støtte på stedet eller eksternt, samarbeider våre eksperter med deg for å designe, administrere og implementere løsningen som passer best for bedriften din.
Hovedfunksjoner og fordeler

Forbedre kontoropplevelsen med et integrert system for administrasjon av arbeidsplassen

I en nylig studie fortalte ansatte oss at bedre teknologi ville ha størst effekt på arbeidsdagen.  For å oppnå dette hjelper vi teamet ditt med å optimere det eksisterende fysiske arbeidsområdet ved hjelp av systemer for administrasjon av arbeidsplassen. Det gjør at du kan vurdere og endre forretningsprosessene dine. Innsamling av konkrete data om administrasjon av lokaler og midler hjelper oss med å ta beslutninger med tanke på effektivitetsgevinster, produktivitet og kostnadsbesparelser.  

Bruk administrasjonssystemer for arbeidsplasser til å:   

  • Forbedre besøksopplevelsen og navigasjon gjennom lokalene ved hjelp av selvbetjent mottakelse og digital skilting 
  • Gi full synlighet over bruk av lokaler/skrivebord og gi støtte til fullstendig integrerte lokaler som alle ansatte kan reservere til møter og annet 
  • Overvåk og vurder bruk av verdifulle IT-midler, som interaktive skjermer og videokonferanseverktøy  
Når du forstår hvordan arbeidsplassen brukes, kan du håndtere midler og lokaler mer effektivt, redusere kostnadene og ta smartere beslutninger. Våre løsninger for administrasjon av arbeidsplassen gir deg forretningsinformasjonen og dataene du trenger for å ta smartere beslutninger om bruk og tilgjengelighet.

Er du klar for å optimalisere arbeidsplassen?

Kontakt oss og få innsikt i datagrunnlaget og forretningsinformasjonen du trenger for å ta informerte beslutninger for din arbeidsplass.

Kontakt oss