homeback to menu
Oversikt

Leading Change at Work

Teknologien endrer måten vi jobber på. I Ricoh sørger vi for at endring blir noe positivt for dine ansatte og for virksomheten. Vi veileder deg hele veien på reisen slik at overgangen til en heldigital arbeidsplass blir så sømløs som mulig.
Finn ut mer om våre løsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbeidsplass

Tilgang overalt

Hybride eller eksterne kontoroppsett former fremtiden vår. Vi har en helhetlig tilnærming til design, integrering og støtte av dine digitale arbeidsområder for å fremme engasjement hos de ansatte og hjelpe deg med å prestere på et høyere nivå.
Finn ut mer om digital arbeidsplass
Administrasjon av forretningsprosesser

Synkronisert for suksess

Manuelle oppgaver trenger ikke lenger legge begrensninger på de ansatte. Vi optimaliserer forretningsprosessene slik at de ansatte kan prestere mer – vi leverer teknologien, fagkunnskapen og støtten som effektiviserer og forenkler prosessene i hele organisasjonen.
Finn ut mer om våre løsninger
Sky og infrastruktur

Sky

For å få full nytte av sky er det nødvendig å ha et godt veikart og team til å implementere det. Vi tilbyr skyløsninger og fagkompetanse som gjør forretningsdriften smidigere, mer kostnadseffektiv og sikker, samtidig som vi skaper neste generasjons innovasjon.
Se alle våre løsninger for sky og infrastruktur
Cybersikkerhet

Ikke mer risikofylt virksomhet

Nett-tilkoblede enheter medfører økt sårbarhet for cyberangrep. Vi hjelper deg med å jobbe offensivt mot cyberkriminalitet ved hjelp av intelligente sikkerhetsløsninger og -tjenester som er tilpasset dine forretningsprosesser.
Se alle våre løsninger for cybersikkerhet
Digital Opplevelse

Et nytt nivå av opplevelse​

En utmerket kundeopplevelse starter med en overlegen medarbeideropplevelse. Vårt svært dyktige team av dataforskere og utviklere designer, bygger, implementerer og utfører service på løsningene du trenger for å overgå forventningene ved hvert kontaktpunkt.
Finn ut mer om digital opplevelse​
Grafisk kommunikasjon

Gjør bedriften din klar for fremtiden

Mulighetene innen utskrift er uendelige. I Ricoh hjelper vi deg med å utvikle, digitalisere, og å skape en bærekraftig forretningsfordel ved å levere løsninger for maskinvare, programvare og tjenester som gir nye forretningsmuligheter innen profesjonell utskrift.
Finn ut mer om våre løsninger​
Graphic Communication
Kontorprodukter og programvare

Den beste kvaliteten på markedet

Ricoh er velkjent for skrivere, digitale og multifunksjonsenheter av høy kvalitet. Med en rekke alternativer for hastighet, størrelse og funksjonalitet kan du velge blant de modellene og funksjonene som passer best for din arbeidsgruppe, ditt kontor eller ditt klasserom.
Se alle våre kontorprodukter og programvare
Oversikt

En allsidig service- og støtteplattform

All kundestøtten du trenger til produkter og tjenester, på ett sted. Vi gir brukerstøtte, rådgivning og løsninger for å holde virksomheten din i gang.
Support
AV technology and management
Oversikt

All informasjon på ett sted

Les våre forretningsnyheter og om nye produkter og menneskene bak, i tillegg til arrangementer vi arrangerer og deltar på.
Hold deg oppdatert
News and events from Ricoh
Selskapet

Hvem vi er, og hva vi gjør

I Ricoh gjør vi alltid vårt ytterste for å lytte til kundene våre og levere innovative løsninger, produkter og tjenester som passer til dine forretningsbehov. Vi er opptatt av å skape merverdi for tjenestene og produktene dine. Vi tilpasser oss til endringene i næringslivet.
Finn ut mer om Ricoh
Oversikt

Vi hører gjerne fra deg

Vårt team er tilgjengelig for å hjelpe deg uansett om du har spørsmål om priser på våre løsninger og produkter, om du trenger hjelp til å administrere kontoen din, eller om du allerede bruker våre produkter og har behov for brukerstøtte.
Ta kontakt
customer and employee engagement
Oversikt

Hjelper deg med å være i forkant

Utforsk og les om vår nyeste innsikt i hva som er viktigst i forretningsløsninger.
Les om den nyeste innsikten
Ricoh Insights - Overview
Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Meeting Room Services

Bedriftens møterom skal være produktive rom hvor team enkelt og profesjonelt kan dele, samarbeide og presentere arbeid og ideer. Likevel kommer vi ofte til møter og finnet et rom som er opptatt eller mangelfullt utstyrt.

Ricohs Meeting Room Services kan hjelpe dere med å bruke møterom på en helt ny måte. Vi tilbyr en totalløsning som gjør disse verdifulle delene av kontoret til effektivt administrerte områder med positiv innvirkning på produktiviteten.

For at romutnyttelsen skal bli så effektiv som mulig, tilbyr vi monitorering slik at dere kan vurdere bruken av rommene, samt digital skilting for at alle skal vite om et rom er opptatt eller ledig. Vi kan også montere ID-kortteknologi for å styre adgang til rom.

Når det gjelder effektiv organisering tilbyr vi programvare som gjør at dere enkelt kan bestille møterom fra kalendersystemet, distribuere invitasjoner og bestille konferansesamtaler, parkering og lunsj for besøkende.

Og når det gjelder møteproduktivitet tilbyr, støtter og vedlikeholder vi kommunikasjons- og presentasjonsteknologi for ethvert budsjett og behov.

Hovedfunksjoner og fordeler

Ricohs Meeting Room Services hjelper dere med å optimalisere utnyttelsen av møterom. Vi hjelper dere med å:

  • Få klarere innsikt i hvordan rom brukes
  • Forbedre prosessene rundt organisering av møter
  • Forbedre tilgangen til møtefasiliteter
  • Øke produktiviteten gjennom bedre teknologi for kommunikasjon og samarbeid
  • Spore bruksmønstre for å sikre at fasilitetene fortsetter å oppfylle behovene

Ved hjelp av bransjeledende teknologi for romovervåking fra Condeco hjelper vi dere med å finne det optimale oppsettet for møterommene deres. Vi tar også i bruk overvåkingsprogramvare for sanntidsdata for å finne ut hvordan møterommene brukes per i dag.

Vi kan tilby flere typer teknologi for kommunikasjon og samarbeid, fra videokonferanseutstyr og projektorer til interaktive tavler. Vi tilbyr også programvare som integreres med eksisterende plattformer, slik at dere blir mer effektive når dere administrerer møter.

Løsningene for digital skilting viser informasjon om rommenes belegg og tilgjengelighet. Vi kan også montere skjermer i resepsjonsområder som viser tid og sted for møter, slik at det er lett å finne rommene. Ansatte og deltakere kan se når et rom er i bruk, og når det neste planlagte møtet skal begynne.

I hele avtaleperioden tilbyr vi full støtte i forbindelse med prosjekt, tjenester og endringsledelse for å sikre at løsningene som er innført, fortsatt dekker behovene deres.