Vi knytter mennesker, steder og opplevelser sammen
Den fremtidige arbeidsplassen er et rom for kreativitet, fellesskap og samarbeid som muliggjør personlige opplevelser og støtter Fulfilment through work. .
Ricoh leverer en menneskesentrert plattform for tjenesteforespørsler på arbeidsplassen, fra navigering til møterom og tjenesteforespørsler, besøksadministrasjon til navigering. .
Ved hjelp av kraftig dataanalyse hjelper RICOH Spaces deg med å transformere arbeidsplassopplevelsen og engasjere de ansatte i hybridarbeidets tidsalder.
Se videoen for å finne ut mer.
Én plattform, uendelige muligheter for en optimalisert arbeidsplass
-
Reservasjon av kontorpult
-
Administrasjon av møterom
-
Navigering
-
Besøksadministrasjon
-
Digital skilting
-
Tjenesteforespørsler
-
Tilstedeværelses- og miljøsensorer
Reservasjon av kontorpult
Gi de ansatte en bedre arbeidshverdag
Gjør det enkelt for de ansatte å finne og reservere ledige skrivebord ved hjelp av interaktive 3D-plantegninger og planvisning via Internett. Opprett arbeidssoner eller nabolag som gjør det enklere for teamene å finne kolleger og reservere arbeidsplasser i nærheten av dem for sømløst samarbeid.
Ny funksjon inkluderer integrering med RICOH Smart Lockers, noe som gjør det enkelt for de ansatte å bestille alt i én enkelt app.
RICOH Spaces gir deg mulighet til raskt å respondere på de ansattes og virksomhetens skiftende behov ved å rekonfigurere arbeidsområder basert på datainnsikt.
Administrasjon av møterom
Problemfri bestilling hvor som helst og når som helst
Bestilling av møterom har aldri vært enklere med RICOH Spaces. Brukerne har enkel tilgang til en omfattende visning av timeplaner, interaktive 3D-plantegninger og rompaneler på nettet, alt sammen via en brukervennlig app. .
Sømløs integrering med bredere funksjoner, som for eksempel tjenesteforespørsler, gjør møtehåndteringen til en strømlinjeformet prosess:
- bestill sammenkoblede rom med én enkelt bestilling
- administrer besøkende innenfor samme rombestillingsflyt
- be om tjenester når du bestiller rom
- beskytt viktige rom med en arbeidsflyt for administratorgodkjenning av rom
- søk etter rom basert på egenskaper fra timeplanen eller plantegninger
For å gjøre det enklere å administrere rom har RICOH Spaces Room Panel en rekke funksjoner som forenkler romadministrasjonen, blant annet:
- enkel synliggjøring av rom, bestilling og bakgrunner som kan tilpasses
- innsjekkingsvarsler og avbestillingsvarsler, samt automatisk avbestilling av ubenyttede rom
- deteksjon av hvilke rom som er i bruk med IoT-sensorer og støtte for LED-lys
- funksjon for å avslutte et møte tidlig
Navigering
Vekk liv i arbeidsplassen din med interaktiv 3D-navigering
RICOH Spaces gir de ansatte fleksibilitet til å se en planløsning i sanntid og bestille en ressurs direkte fra en storformatskjerm på kontoret.
Med navigering kan du holde oversikt over hvor teammedlemmene sitter med en visuell fremstilling av planløsningen for gjester og besøkende. .
Vis den digitale 3D-planløsningen på hvilken som helst skjerm for å gjøre de besøkende rolige til sinns og gi dem en friksjonsfri reise gjennom arbeidsplassen, for å sikre at de forlater kontoret med en positiv opplevelse i bagasjen.
- Enkel og effektiv navigering
- Se viktige kontorfasiliteter som kantiner, toaletter og nødutganger
- Gjør det enkelt for besøkende å navigere i arbeidsområdet
Besøksadministrasjon
Optimaliser besøksadministrasjonen med digital effektivitet
Gjør et godt førsteinntrykk, øk sikkerheten og forbedre de ansattes produktivitet med RICOH Spaces' besøksadministrasjon.
Med friheten til å skreddersy innloggingsopplevelsen kan du kontrollere hvem som kommer inn i bygningen, hvilke data du samler inn fra dem, og hvilken opplevelse de får. Ta farvel med manuelle prosesser og bryet med å føre papirbaserte logger med vårt brukervennlige grensesnitt, der du kan legge til besøkende på forhånd og legge til en vert som skal varsles når den besøkende ankommer.
Enten du administrerer et lite kontor eller et stort anlegg med flere lokasjoner er vår besøksadministrasjonsløsning fleksibel, skalerbar og kan tilpasses dine unike behov.
Digital skilting
Skap en unik opplevelse for ansatte og kunder
Digital skilting kan være et meningsfullt verktøy for internkommunikasjon på arbeidsplassen ved at du kan levere målrettede budskap til ansatte og kunder via digitale skjermer.
Ricohs skybaserte og brukervennlige løsning gir deg mulighet til å opprette og administrere innhold uansett hvor du befinner deg, og sørger for at meldingene dine er aktuelle og relevante.
- Hold de ansatte oppdatert på bedriftsnyheter, bransjetrender og det siste innen vær, sport og aksjer.
- Vis relevante data for de ansatte i instrumentpanel og på ledertavler
- Muliggjør funksjonell bruk, for eksempel navigering, katalog og skrivebordbestilling
- Markedsfør arrangementer og del viktig opplæringsinformasjon
Tjenesteforespørsler
Fleksible tjenesteforespørsler for å strømlinjeforme forretningsprosessene dine
Utnytt fordelene med fullstendig tilpassbare tjenesteforespørsler som kan skreddersys etter virksomhetens spesifikke behov. Med en fleksibel skjemabygger kan du lage din egen tjenesteforespørsel, for eksempel catering, rengjøring, og møteromoppsett, i løpet av få minutter.
Reduser tidstapet ved å automatisere manuelle prosesser i virksomheten:
- planlegg automatiserte handlinger, for eksempel en ny rengjøringsforespørsel
- integrer med tredjeparts saksbehandlingssystemer som ServiceNow og andre
- motta varslinger om tjenesteforespørsler direkte til Microsoft Teams
- reserver til besøkende og be om tjenester på forhånd
- tilordne og begrens tjenester til bestemte områder
Tilstedeværelses- og miljøsensorer
Forbedre arbeidsplassen din med KI-drevede IoT-sensorer.
Ta i bruk den nye sensorteknologien for å få detaljerte sanntidsdata om lokalene dine.
Dataene er integrert direkte i arbeidsplassrapporteringen og gir innsikt som sammenligninger av bestilte kontra faktiske trender og trender over tid.
Viktigste fordeler og innsikt:
- synlighet og antall personer i sanntid på plantegninger
- avlys møtet hvis det ikke er besatt innen 10 minutter etter at det startet
- sammenligne hvordan skrivebord, rom og områder bookes og brukes
- Forbedre møteromeffektiviteten ved å forstå, for eksempel, om møter bookes for lengre tid enn nødvendig og om størrelsen på rommet er riktig for antallet personer på møtet.
Hvorfor bør du velge RICOH Spaces?
Med Ricohs globale kapasitet kan vi tilby en enterprisekvalitetsplattform, med nødvendig maskinvare og tjenester, for en virkelig nøkkelferdig løsning. RICOH Spaces er en svært dynamisk plattform for arbeidsplassopplevelser som er utviklet for å løse reelle forretningsutfordringer ved å levere det følgende:
- en global plattform som støttes på flere språk og kan leveres hvor som helst i verden
- en brukervennlig og intuitiv brukeropplevelse
- et veikart som er basert på tilbakemeldinger fra våre kunder og som er offentlig tilgjengelig
- den nyeste skyteknologien som gir en sømløs plattfom som kan skaleres globalt
- omfattende datafangst som bidrar til å forbedre opplevelsen på arbeidsplassen og gir reell avkastning på investeringen
- partnerintegrasjoner som muliggjør en tilnærming med én leverandør med Ricoh som hovedpartner
Forvandle arbeidsplassen din med RICOH Spaces
Klar til å oppleve fordelene med RICOH Spaces selv?
Registrer deg for en gratis konsultasjon i dag, og se hvordan plattformen vår kan bidra til å optimalisere arbeidsplassen din.
Gratis konsultasjon