homeback to menu
Oversikt

Leading Change at Work

Teknologien endrer måten vi jobber på. I Ricoh sørger vi for at endring blir noe positivt for dine ansatte og for virksomheten. Vi veileder deg hele veien på reisen slik at overgangen til en heldigital arbeidsplass blir så sømløs som mulig.
Finn ut mer om våre løsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbeidsplass

Tilgang overalt

Hybride eller eksterne kontoroppsett former fremtiden vår. Vi har en helhetlig tilnærming til design, integrering og støtte av dine digitale arbeidsområder for å fremme engasjement hos de ansatte og hjelpe deg med å prestere på et høyere nivå.
Finn ut mer om digital arbeidsplass
Administrasjon av forretningsprosesser

Synkronisert for suksess

Manuelle oppgaver trenger ikke lenger legge begrensninger på de ansatte. Vi optimaliserer forretningsprosessene slik at de ansatte kan prestere mer – vi leverer teknologien, fagkunnskapen og støtten som effektiviserer og forenkler prosessene i hele organisasjonen.
Finn ut mer om våre løsninger
Sky og infrastruktur

Sky

For å få full nytte av sky er det nødvendig å ha et godt veikart og team til å implementere det. Vi tilbyr skyløsninger og fagkompetanse som gjør forretningsdriften smidigere, mer kostnadseffektiv og sikker, samtidig som vi skaper neste generasjons innovasjon.
Se alle våre løsninger for sky og infrastruktur
Cybersikkerhet

Ikke mer risikofylt virksomhet

Nett-tilkoblede enheter medfører økt sårbarhet for cyberangrep. Vi hjelper deg med å jobbe offensivt mot cyberkriminalitet ved hjelp av intelligente sikkerhetsløsninger og -tjenester som er tilpasset dine forretningsprosesser.
Se alle våre løsninger for cybersikkerhet
Digital Opplevelse

Et nytt nivå av opplevelse​

En utmerket kundeopplevelse starter med en overlegen medarbeideropplevelse. Vårt svært dyktige team av dataforskere og utviklere designer, bygger, implementerer og utfører service på løsningene du trenger for å overgå forventningene ved hvert kontaktpunkt.
Finn ut mer om digital opplevelse​
Grafisk kommunikasjon

Gjør bedriften din klar for fremtiden

Mulighetene innen utskrift er uendelige. I Ricoh hjelper vi deg med å utvikle, digitalisere, og å skape en bærekraftig forretningsfordel ved å levere løsninger for maskinvare, programvare og tjenester som gir nye forretningsmuligheter innen profesjonell utskrift.
Finn ut mer om våre løsninger​
Graphic Communication
Kontorprodukter og programvare

Den beste kvaliteten på markedet

Ricoh er velkjent for skrivere, digitale og multifunksjonsenheter av høy kvalitet. Med en rekke alternativer for hastighet, størrelse og funksjonalitet kan du velge blant de modellene og funksjonene som passer best for din arbeidsgruppe, ditt kontor eller ditt klasserom.
Se alle våre kontorprodukter og programvare
Oversikt

En allsidig service- og støtteplattform

All kundestøtten du trenger til produkter og tjenester, på ett sted. Vi gir brukerstøtte, rådgivning og løsninger for å holde virksomheten din i gang.
Support
AV technology and management
Oversikt

All informasjon på ett sted

Les våre forretningsnyheter og om nye produkter og menneskene bak, i tillegg til arrangementer vi arrangerer og deltar på.
Hold deg oppdatert
News and events from Ricoh
Selskapet

Hvem vi er, og hva vi gjør

I Ricoh gjør vi alltid vårt ytterste for å lytte til kundene våre og levere innovative løsninger, produkter og tjenester som passer til dine forretningsbehov. Vi er opptatt av å skape merverdi for tjenestene og produktene dine. Vi tilpasser oss til endringene i næringslivet.
Finn ut mer om Ricoh
Oversikt

Vi hører gjerne fra deg

Vårt team er tilgjengelig for å hjelpe deg uansett om du har spørsmål om priser på våre løsninger og produkter, om du trenger hjelp til å administrere kontoen din, eller om du allerede bruker våre produkter og har behov for brukerstøtte.
Ta kontakt
customer and employee engagement
Oversikt

Hjelper deg med å være i forkant

Utforsk og les om vår nyeste innsikt i hva som er viktigst i forretningsløsninger.
Les om den nyeste innsikten
Ricoh Insights - Overview
Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Managed Document Solutions

I dagens marked er rask tilgang og deling av informasjon avgjørende for at en bedrift skal lykkes. Ricoh Managed Document Services tilbyr skreddersydde løsninger for å optimalisere dokumentprosessene slik at riktig informasjon er tilgjengelig til riktig tid og på en sikker måte.

Tjenesten vår omhandler de tre viktigste elementene i dokumentbehandling:

  • Opprettelse av informasjon
  • Deling av informasjon i virksomheten
  • Håndtering av informasjon slik at den gir forretningsverdi


Hver løsning innen Managed Document Services er tilpasset dine behov, både når det gjelder forretningsmål og hvordan virksomheten fungerer.
I nært samarbeid med teamet deres utarbeider vi det beste oppsettet for bedriften ved hjelp av vår tilnærming:

  • Først evaluerer vi hvordan bedriften innhenter, bruker og lagrer informasjon både elektronisk og i papirform ut fra miljøet, enhetene og type informasjon
  • Deretter jobber vi for å optimalisere infrastrukturen som skal sikre at de ansatte har effektiv tilgang til den informasjonen de trenger i arbeidet
  • Neste trinn er å evaluere virksomhetens inndata- og utskriftsmønster – hva brukerne skriver ut og hvorfor
  • Ved hjelp av denne informasjonen fastslår vi hvilke løsninger som passer best for å hjelpe dere å øke produktiviteten og redusere svinn
  • Gjennom hele prosessen evaluerer vi hvordan de ansatte tilpasser seg endringene og justerer om nødvendig tilnærmingen vår
  • Videre samarbeider vi med dere for å sikre kontinuerlig forbedring og samsvar med regelverk og informasjonssikkerhet etter hvert som bedriften vokser og endrer seg


Som en del av tjenesten vår kan Ricoh også administrere andre leverandører som inngår i dokumentinfrastrukturen slik at administrasjonen av prosesser og kostnader blir mer effektiv.

Hovedfunksjoner og fordeler

Ricohs tjenester for dokumenthåndtering tilpasses virksomheten for å hjelpe dere å utnytte forretningsinformasjonen mer effektivt. Våre dokumenterte løsninger hjelper dere med å:

Øke kundetilfredsheten med raskere håndtering
Kundene forventer og fortjener effektiv service og god informasjon. Effektivisering av dokumentprosessene hjelper de ansatte som jobber med kunder, med å håndtere ulike oppgaver på en enklere måte slik at de kan yte personlig tilpasset service som bidrar til økt kundetilfredshet og -lojalitet.

Få mer ut av bedriftsinformasjonen
Løsningene våre legger til rette for fri flyt av informasjon i hele bedriften. Ved å gjøre informasjonen mer tilgjengelig, tilpassbar, søkbar, flyttbar og gjenbrukbar forbedres bedriftens evne til å raskt kunne tilpasse seg et skiftende forretningsmiljø. 


Forbedre produktiviteten og redusere svinn
Ved å tilpasse teknologien til måten de ansatte foretrekker å jobbe på, og hjelpe dem med å håndtere endringer oppnår du en direkte forbedring av ytelsen og produktiviteten. Vi hjelper deg også med å administrere kostnadene ved å identifisere flaskehalser og måle ressursbruken slik at du kan redusere svinn og tidsbruk og få økt avkastning på investeringen din.

Eksempler på bruk av tjenester

Følgende eksempler illustrerer hvordan Ricoh Managed Document Services kan skreddersys til ulike scenarioer:

Eksempel 1 – Administrere utskriftskostnader

Organisasjoner i alle sektorer ønsker å finne nye måter å redusere administrasjonskostnadene på uten at det går ut over kvaliteten på tjenestene eller kundetilfredsheten.

Våre skreddersydde løsninger gjør organisasjoner i stand til å optimalisere utskriftsvolum, -kvaliteten og -kostnadene. Hvert oppdrag starter med en evaluering av utskriftsvolumer, antall brukere per enhet, utskriftsflyt og mest brukte programmer.

Med denne kunnskapen samarbeider Ricoh med bedriften om å implementere verktøy for å:

  • Rute utskriftsjobber
  • Kontrollere tilgang og redusere svinn
  • Overvåke forbruk og kontrollere kostnader
  • Sentralisere rapportering
  • Forvalte utskriftsmiljøet
Eksempel 2 – Administrere flere leverandører

Ved å fungere som ett enkelt kontaktpunkt for dokumentløsninger fra andre leverandører bidrar Ricoh til å minimere tiden og kreftene kunden bruker på å håndtere disse.

Vi administrerer og måler daglige aktiviteter og at tjenestenivåavtaler (SLA) overholdes slik at bedriften får en konsistent tjeneste. Med vår tilnærming kan bedrifter dra nytte av færre leverandører og få bedre kontroll over kostnadene.

Relaterte kundecaser

  • Vlietland Hospital

    Vlietland Hospital

    Ricoh's eRecord Connect helps Vlietland Hospital improve patient care with digitisation of patient records.

  • ABN-AMRO

    ABN AMRO

    Ricoh og IBM samarbeider for optimalisert dokumentstyring hos ABN Amro, og oppnår kostnadsbesparelser på over 20 % for den tyske banken.

  • RatioData

    RatioData

    Ratiodata, en IT-spesialist innen finanssektoren, går sammen med Ricoh for å levere løsninger for mer effektive administrative prosesser.

  • Wico Scholengemeenschap

    Wico Scholengemeenschap

    Med Ricohs hjelp kan skoler i Belgia produsere mer effektivt læremateriell til en lavere kostnad.

Relaterte tjenester

  • Global Clariti-dashbord

    Global Clariti-dashbord

    Ricoh Global Clariti gir globale organisasjoner sentralisert kontroll over alle sine utskriftsenheter og tilknyttede prosesser. Vi hjelper til å forbedre hvordan informasjon innhentes og deles.

  • Invoicing Services

    Faktureringstjenester

    Få optimale regnskapsrutiner og bytt til papirløs fakturering i et tempo som passer deg, kundene og leverandørene deres