Policy for informasjonskapsler

Ricoh bruker datainnsamlingsverktøy som f.eks. informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du bruker nettstedet. Du kan lære hvordan man endrer disse innstillingene og henter mer informasjon om informasjonskapsler her.

Løsninger for prosessautomatisering for mellomstore bedrifter

Effektiviser prosessene med automatisering av forretningsprosessene

Med digitaliserte arbeidsflytprosesser kan viktige forretningsprosesser opprettholdes ved hjelp av nettskyens muligheter.

Automatisering av viktige prosesser starter med digitalisering av papirbaserte prosesser for å redusere risikoen for menneskelige feil. Med digitalisering av papirarbeid kan bedrifter tilpasse seg kundenes behov på en mer effektiv måte. Det gir også tilgang til mer nøyaktig datastatistikk, slik at man kan ta bedre forretningsbeslutninger.

Implementering av skybasert teknologi kan effektivisere driftsoperasjonene, forbedre nøyaktigheten, redusere kostnadene og øke kundetilfredsheten.

Hovedfordeler med prosessautomatisering

  • Forretningskontinuitet og sikkerhet

    Forretningskontinuitet og sikkerhet

    Legg til rette for sikkerheten blant de ansatte i forbindelse med tilgang til, deling og lagring av informasjon. Oppretthold et konsekvent nivå av kundeservice og kvalitet på forretningsoperasjonene.


  • Efficient and effective use of resources

    Ressurseffektivitet

    Moderniser og legg til rette for effektivitet i viktige avdelinger som personalledelse, innkjøp, fakturering og post. Forenkle overholdelsen av lokale og regionale forskrifter ved å ta i bruk elektronisk fakturering og informasjonsutveksling

  • Bedre kundeservice

    Bedre kundeservice

    Tilby en optimalisert prosess for kunder for å styrke kunderelasjonene og forbedre merkevarens omdømme. Med mer pålitelig datastatistikk og dataintegritet er du godt rustet for fremtidig suksess.

Vi hjelper deg med å lykkes i en verden som har endret seg

Enten du ønsker å implementere en kostnadseffektiv løsning her og nå eller har et mer langsiktig perspektiv, kan Ricoh støtte bedriften din med følgende løsninger:

  • Leverandørfaktura-pakke

    Leverandørfaktura-pakke

    Bli kvitt betalingsforsinkelser, dobbeltbetaling og ukorrekte betalinger, som medfører høyere utgifter i din organisasjon

  • Ricoh Smart Integration Control+

    Ricoh Smart Integration Control+

    Brukervennlige apper som er enkle å bruke, og gir deg øyeblikkelig tilgang til viktig informasjon.

  • Intelligent automatisering av arbeidsflytprocesser

    Intelligent automatisering av arbeidsflytprocesser

    Automatiser viktige prosesser via skyen for å redusere kostnader og forbedre kundeopplevelsen.

  • Kontraktshåndtering

    Kontraktshåndtering

    Få kontroll på kontrakter og varsling før utløp/fornyelser

  • Dokumenthåndtering for HR

    Dokumenthåndtering for HR

    Sentraliser, organiser og beskytt personalmappene dine, og forbedre prosesser for alt fra ansettelser til årsrapportering og talentstyring.


Ta kontakt

Snakk med en av ekspertene våre for å finne ut hvordan vi kan hjelpe deg med å lykkes i en verden som har endret seg. Kontakt oss i dag!

Kontakt oss