Hvordan du kommer i gang med smartere arbeidsprosesser og automatisering
Få inspirasjon
Brukseksempler med smartere arbeidsprosesser
Hvordan kan du muliggjøre vekst i bedriften på en sikker og kompatibel måte og frigjøre tid for de ansatte?
-
Automatiser arbeidsprosesser for økt driftseffektivitet
-
Få garantert sikker informasjon, tilgang og regeletterlevelse
-
Fjern glipene mellom prosessene og systemene
-
Automatiser fakturabehandling for økonomi og regnskap
Automatiser arbeidsprosesser for økt driftseffektivitet

Eliminer manuelle og repeterende oppgaver
I dagens hurtig omskiftende markeder har driftseffektivitet og smartere jobbing blitt en nødvendighet. Enkelt implementert automatisering gir konkurransefortrinn gjennom raskere, mer robuste og mindre feilutsatte arbeidsprosesser.
La oss jobbe sammen for å skape smartere arbeidsprosesser for virksomheten din, slik vi har gjort for mange andre.
Få garantert sikker informasjon, tilgang og regeletterlevelse

Få enkel tilgang til informasjon
87 % av de ansatte sier at de vanligvis har problemer med å søke etter dokumenter. Det skyldes ofte informasjon som er lagret på tvers av forskjellige systemer og lokale enheter. I slike tilfeller vil de ansatte enten bruke tid på å kopiere andres arbeid eller bli frustrerte. Resultatet er lengre ventetid for kunder, leverandører eller kolleger.
La oss lage det riktige oppsettet for dokumentbehandling og arkivering for å hjelpe dine ansatte med å få tilgang til viktig informasjon til rett tid fra ethvert sted.
Fjern glipene mellom prosessene og systemene

Sett sammen punktene
Mange prosesser involverer fortsatt elementer av manuelle administrative oppgaver fordi systemene ikke er integrert for å koble seg til, samle inn og sammenstille data. Dette fører til ineffektivitet og berøver de ansatte for tid som kan brukes på verdiøkende oppgaver som driver virksomheten fremover.
Vi ser vanligvis at organisasjoner sliter med å «sette sammen punktene» og forstå hva som er mulig ved hjelp av systemintegrasjoner. I stedet er de avhengige av eksisterende prosesser i mangel av alternativer.
La oss se hvordan vi kan få systemene dine til å kommunisere og frigjøre tid.
Automatiser fakturabehandling for økonomi og regnskap

Tilrettelegg for raskere transaksjoner
En økonomiavdeling arbeider med flere dokumenttyper og formater. Det betyr at de må legge inn informasjon i ulike verktøy og programvare – ofte med manuelle oppgaver og overleveringer. Dette tar tid, og i løpet av flere transaksjoner kan dette utgjøre et betydelig «skjult» ressursforbruk. Videre kan det gjøre det vanskelig å administrere likviditeten, sikre etterlevelse, lage nøyaktige rapporter og forhindre forsinkelser i betalinger.
La oss vise deg potensialet til sikker og brukervennlig fakturaautomatisering.
Ta kontakt med oss
Snakk med en Ricoh-ekspert
Finn ut hvordan vi kan forbedre bedriftens produktivitet og redusere den administrative byrden på dine ansatte. Ta kontakt med en av våre konsulenter i dag.