Ricoh administrert lokasjon
Ricoh administrert lokasjongjør at bedriften kan nyte godt av eksterne dokumenttjenester i egne lokaler. Vi er her for å sikre at bedriften har tilgang til nødvendige ressurser når behovet oppstår, slik at de ansatte står fritt til å fokusere på kjernevirksomheten. Vi tilbyr en rekke verdiøkende tjenester som gir tilgang til det siste innen teknologi og beste praksis som er mest relevant for bransjen.
Postrom som en tjeneste
Velkommen til det digitale postrommet, stedet hvor bedriften får økt dokumentkontroll, forbedret dokumentintegritet og effektiv, kostnadseffektiv postdistribusjon.
Print som en tjeneste
Øk produktiviteten og reduser driftskostnadene med vår administrerte utskriftstjeneste. Få tilgang til alle våre høykvalitets, raske utskriftstjenester internt.
Skanning og arkivering som en tjeneste
Forenkle dokumentbehandlingen og få rask, enkel tilgang til informasjon når behovet oppstår ved å gjennomføre overgangen til digitale arbeidsflyter.