Fleksible arbeidsmetoder
Dagens arbeidstakere blir stadig mer mobile. For arbeidsgivere er det en fordel å kunne tilby de ansatte en fleksibel arbeidssituasjon. Ricoh er her for å gi deg verktøyene og ekspertisen som gjør at dine ansatte kan være produktive og tilkoblet både på kontoret, hjemme og på farten. .
-
Meeting Room Services
Skap et mer produktivt og effektivt arbeidsmiljø ved å optimalisere utnyttelsen av møteromsfasilitetene.
-
Intelligent Marketing Solutions
Verktøyene dere trenger for å optimalisere markedskommunikasjon, få potensielle kunder og skape vekst i virksomheten
Løsninger for bedre samhandling
Rask og effektiv kunnskapsdeling er avgjørende for bedriftens vekst, innovasjon og omstillingsevne. Ricoh tilbyr en rekke kommunikasjonsløsninger som støtter fleksible måter å jobbe på fra hvor som helst. Vår erfaring med overgang til digitalt arbeid gjør at vi har den nødvendige ekspertisen for å innføre nye arbeidsrutiner i virksomheten din.
Enkel tilgang til informasjon
Ricohs robuste og pålitelige kommunikasjons- og skyinfrastruktur sørger for at teamene dine får avansert IT og støtte på øverste nivå.
Teknologien vår sørger for sømløs informasjonsdeling fordi kolleger på ulike steder enkelt kan samarbeide i sanntid og dele dokumenter på en sikker måte via mange ulike enheter. Enkel tilgang til digitalisert informasjon gjør at ansatte kan være produktive også når de er mobile.
Fleksible løsninger som er klare til bruk
Ricohs kostnadseffektive løsninger gjør det overkommelig for både små og store organisasjoner å innføre skalerbar teknologi for fleksible arbeidsmetoder uten å måtte gjøre store investeringer på forhånd. En oversiktlig faktureringsmodell gjør at du har tilgang til den nyeste teknologien for kommunikasjon og informasjonsdeling på en måte som er både rimelig og forutsigbar.
-
Managed Document Solutions
Skreddersydde løsninger som hjelper bedrifter å optimalisere informasjonsflyten og effektivisere dokumentprosesser